محققان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تب سنج غیرتماسی طراحی کردند

به گزارش آسمان تو، محققان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در سال جهش فراوری و به منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا، پیروز به طراحی و ساخت تب سنج غیر تماسی شدند.

محققان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تب سنج غیرتماسی طراحی کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و با تکیه بر دانش متخصصان گروه برق خود، پروژه طراحی و ساخت تب سنج غیر تماسی را در فروردین 99 شروع کرد.

در ساخت این دستگاه از پروتکل I2C استفاده شده که باعث ارتباط بهینه بین پردازنده و سایر قطعات جانبی برد الکترونیکی شده و حجم اتصالات را در این دستگاه به حداقل رسانده است. این دستگاه دارای وزن سبک و بازه اندازه گیری دمای بین 40- تا 85 درجه سانتی گراد است. بهره برداری از این دستگاه بسیار ساده است و می تواند برای مدت زمان طولانی شارژ الکتریکی را نگهداری کند.

بیشتر بخوانید:

  • ساخت دستگاه تب سنج هوشمند از سوی فناوران پارک علم و فناوری کرمان
  • دستگاه اندازه گیری شار انتقال حرارت تابشی طراحی و ساخته شد

هم اکنون دانشگاه صنعتی شهدای هویزه قادر به ساخت این دستگاه به صورت سفارشی برای سایر سازمان ها و ارگان های استان خوزستان می باشد که از این منظر می تواند در سال جهش فراوری زمینه ساز اشتغال تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان مهندسی برق این دانشگاه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1269

به "محققان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تب سنج غیرتماسی طراحی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تب سنج غیرتماسی طراحی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید