صعود تیم هندبال جهرم به جمع 16 تیم برتر کشور

به گزارش آسمان تو، تیم هندبال نونهالان جهرم به عنوان تیم اول گروه خود به جمع 16 تیم برتر کشور صعود کرد.

صعود تیم هندبال جهرم به جمع 16 تیم برتر کشور

به گزارش گروه خبرنگاران از شیراز، بهادر مسئول هیئت هندبال شهرستان جهرم گفت: در ادامه مسابقات هندبال نونهالان کشور که در یزد در حال برگزاری است تیم جهرم پیروز شد بانتیجه 27 بر 9 تیم قزوین و 27 بر 17 تیم دامغان را شکست دهد تا به عنوان تیم اول گروه خود به جمع 16 تیم برتر کشور صعود کرد.

او بیان نمود: تیم جهرم به عنوان یکی از دو نماینده استان فارس ساعت 16:30 دقیقه امروز 9 آذرماه به مصاف نماینده قزوین می رود.

امیر ایزدی پور، علیرضا زینعلی، علیرضا افضلی، ارشیا عسکری، محمد پناهی، علی دهقانی، ارشیا خالقی، امیرعباس رجبی، محمد امین سلمانی، رضا براتی، حسین پورمند، امیرستوده، مهدی خدائیان و امیرحسین یزدانیان نژاد اعضای تیم جهرم هستند که به سرپرستی محمد زین علیوند و مربیگری محمود متین در این رقابت ها حضور دارند.

در این مسابقات 33 تیم از سراسر کشور در 6 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقات هندبال نونهالان کشور، انتخابی تیم ملی هندبال به مدت پنج روز به میزبانی یزد در حال برگزاری است و سرمربی تیم ملی و استعدادیاب های فدراسیون این مسابقات را زیر نظر دارند.

نفرات منتخب در یازده پایگاه ملی در منطقه ها مختلف کشور زیر نظر سرگئی سرمربی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می نمایند و در نهایت 33نفر به تیم ملی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی دعوت می شوند.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2099

به "صعود تیم هندبال جهرم به جمع 16 تیم برتر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم هندبال جهرم به جمع 16 تیم برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید