پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3

به گزارش آسمان تو، رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از طرح پیشنهاد میزبانی مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی دیوژن 3 در امسال اطلاع داد.

پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که به منظور حضور در نشست سالیانه هیئت رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون های عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ راهی فنلاند شده است، پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن 3 در اسفندماه امسال را عنوان نمود.

در این اجلاس که در حاشیه مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن برگزار می گردد ضمن بحث و آنالیز برنامه های کلی سال پیش رو، میزبانان دیویژن های مختلف قاره ای و جهانی تعیین و معرفی می شوند.

به همین دلیل انجمن هاکی روی یخ ایران پیشنهاد میزبانی از مسابقاتی را مطرح نموده که در صورت موافقت و کسب آرای لازم اسفند ماه سالجاری با حضور کشور های بوسنی، کره شمالی، فیلیپین، سنگاپور، هنگ کنگ و ایران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم ملی هاکی روی یخ ایران پس از کسب موفقیت های پرشمار از جمله صعود تیم ملی آقایان از دیوژن 4 به دیوژن 3 در اولین حضور بین المللی، حضور تیم زیر 18 سال در مسابقات قهرمانی آسیا مغولستان و بعلاوه نایب قهرمانی تیم بانوان در آسیا در اولین حضور، نه تنها توجه اصحاب رسانه، جامعه ورزش و علاقمندان به این رشته بلکه توجه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ را نیز جلب کرد و درصورت قطعی شدن میزبانی ایران برای اسفندماه با حمایت بیشتر فدراسبون جهانی این رشته همراه خواهد بود.

به همین دلیل انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان در تمامی رده های سنی از زیر 10سال تا بالای 20سال تشکیل داده که مربیگری این تیم ها برعهده ورزشکاران تیم های ملی بزرگسالان است؛ چرا که این مربیان تجربیات خوبی از حضور در مسابقات دارند که در راهنمایی تیم ها بسیار موثر است.

لازم به ذکر است اگرچه به جهت جابه جایی انجمن هاکی روی یخ ایران از فدراسیون اسکیت به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی حدود 9 ماه وقفه ای ایجاد و باعث شد تا در ثبت نام تیم ملی ایران برای حضور در انتخابیه المپیک2026 و بعلاوه مسابقات2024 خلل ایجاد گردد، اما خوشبختانه این مسائل حل و ثبت نام مربوطه انجام شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2417

به "پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید