در پاتایا به بازدید چه جاذبه هایی برویم

به گزارش آسمان تو، شهر پاتایا از بهترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. گردشگران پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا، معابد بسیار، فیل‌ها، تفریحات آبی فراوان و شکار لحظه‌ها برای عکاسی این شهر را در لیست سفر خود قرار داده‌اند.

در پاتایا به بازدید چه جاذبه هایی برویم

معبد سوآن داک در پاتایا

یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای، معبد سوآن داک (WAT SUAN DOK) است. این معبد بسیار قدیمی بوده و معماری آن واقعا خاص است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای قرار گرفته و یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که بهتر است در تور تایلند به بازدید آن بروید.

دنیای زیر آب در پاتایا

دنیای زیر آب (Underwater World)، در پاتایا بزرگترین و مدرنترین آکواریم آسیا در کشور تایلند می‌باشد و در جنوب این شهر قرار گرفته است. این آکواریم که به شکل تونل استوانه‌ای از جنس شیشه ساخته شده است. این جاذبه در حدود 100 متر طول داشته و از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت نگهداری می‌کند.

معبد مدرن وانسانگ وارارام در پاتایا

 معبد وانسانگ وارارام (Wat Yansangwararam)، یکی از برجسته‌ترین معابد کشور تایلند در شهر پاتایا می‌باشد. معماری این معبد در حقیقت الهام گرفته از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس می‌باشد. ایم معبد همچنین به عنوان مرکزی برای مدیتیشن نیز شناخته شده است. در کنار این معبد یک موزه چینی (Chinese Museum) با نام Wihan Sian قرار گرفته که شامل آثار هنری با ارزش و آنتیک کشور چین می‌باشد.

مینی سیام در پاتایا

مینی سیام (Mini Siam) در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته است و در آن ماکت‌های کوچکی از آثار بسیار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار گرفته است. مینی سیام سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه‌های شبیه آن در هلند و تایوان می‌باشد و بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار کهن و باستانی جهان را به مقیاس 1 به 25 برای بازدید دارد.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 663

به "در پاتایا به بازدید چه جاذبه هایی برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پاتایا به بازدید چه جاذبه هایی برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید