تور لحظه آخری تایلند: رستوران های ایرانی تایلند را بشناسید

به گزارش آسمان تو، اینجاست که رستوران های ایرانی به داد آدم می رسند و نمی گذارند در سفر گرسنه بمانید. با شناخت برترین رستوران های ایرانی تایلند ، می توانید در سفر به این کشور زیبا و دوست داشتنی، نهایت لذت را ببرید. اگر دیدید از غذاهای دریایی و فست فود خسته شدید، به رستوران های ایرانی تایلند بروید و دلی از عذا دربیاورید. با خبرنگاران همراه باشید.

تور لحظه آخری تایلند: رستوران های ایرانی تایلند را بشناسید

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

رستوران گوگوش پاتایا ، محبوب در بین گردشگران

این رستوران یک رستوران معروف و درجه یک در پاتایاست که نه تنها محبوب دل گردشگران ایرانی پاتایاست، بلکه خود تایلندی ها و بسیاری از گردشگران کشورهای دیگر نیز این رستوران را دوست دارند. خوشمزگی غذاهای ایرانی و از طرف دیگر تازگی مواد اولیه و دستپخت خوب سرآشپز، همه با هم جمع شده اند و باعث می شوند رستوران گوگوش یکی از رستوران های ایرانی تایلند باشد که آشپزی ایرانی را به دنیا معرفی می نماید. این رستوران محیطی گرم و صمیمی و حال و هوایی دل نشین دارد و حسابی می چسبد. امکان رزرو نیز برای این رستوران وجود دارد. قیمت های مناسب این رستوران خوش نام را هم نباید از قلم بیندازید چرا که با حدود 200 بات می توانید یک وعده کامل خوشمزه نوش جان کنید.

آدرس رستوران گوگوش پاتایا: خیابان ساحلی، بین خیابان 11 و 12، روبروی مرکز خرید ایرانیان

تلفن: 0852876502

رستوران گوگوش پاتایا

رستوران البرز پاتایا، اینجا خیالتان از همه چیز راحت باشد

یک رستوران زیبا با دکوراسیون ساده و صمیمی می خواهید؟ جایی که شما را به یاد ایران بیندازد؟ پس پیش به سوی رستوران البرز پاتایا. این رستوران با غذاهای باکیفیت ایرانی اش بین گردشگران ایرانی بسیار محبوب است. رستوران البرز که یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی تایلند است، برای گردشگران امکانات ویژه ای دارد. مدیریت این رستوران برای شما این امکان را فراهم نموده است که بتوانید کارهای مربوط به سفرتان مثل خرید اینترنتی بلیط یا جابه جایی ساعت پرواز را به راحتی انجام دهید.

ساعت سرویس دهی: 11 تا 23:30

آدرس رستوران البرز پاتایا: خیابان اول بیچ، کوچه دوازدهم، جنب هتل سنترال پاتایا

تلفن: 038414142

رستوران البرز پاتایا

رستوران تهران پاتایا ، یکی از برترین رستوران های ایرانی تایلند

در یکی از مرکزی ترین خیابان های پاتایا، وایکینگ استریت، رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه وطنی وجود دارد که رستوران محبوب بسیاری از گردشگران ایرانی پاتایاست. این رستوران با خدمه حرفه ای و محیط صمیمی اش شما را به یاد مهمان نوازی ایرانی و صفای تهران می اندازد و با کیفیت فوق العاده اش روزی خاطره انگیز برایتان می سازد. پس بعد از گشت و گذار در شهر پاتایا حتما سری به این رستوران عالی بزنید.

آدرس رستوران تهران پاتایا: جنب وایکینگ استریت، خیابان دوم

رستوران تهران پاتایا

رستوران پردیس پاتایا ، جایی برای لذت بردن از غذای ایرانی

یکی از شعبه های رستوران های پردیس در پاتایا واقع شده است و بسیار مورد توجه ایرانیان است. این رستوران با دکوراسیون زیبا و محیط صمیمی اش، یکی از مورد توجه ترین رستوران های ایرانی تایلند به شمار میرود. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با برترین کیفیت به گردشگران ارائه می دهد.

آدرس رستوران پردیس پاتایا: انتهای خیابان دوم، جنب هتل گلدن بیچ

تلفن: 3866-169411

رستوران پردیس پاتایا

رستوران پارسا پاتایا ، رستورانی لوکس در بین رستوران های ایرانی تایلند

اگر از آن دست افرادی هستید که در هر شرایطی باید در رستورانی لوکس و همه چیز تمام غذا بخورند، پس برترین انتخاب در بین رستوران های ایرانی تایلند برای شما رستوران پارسا است. این رستوران که روبروی مرکز خرید بزرگ ایرانیان در خیابان ساحلی قرار گرفته است، منوی متنوعی از غذاهای سنتی ایرانی تا غذاهای جدیدتر و انواع غذاهای دریایی دارد. پس اگر دوست دارید در تایلند غذای دریایی بخورید اما از رفتن به رستوران های این کشور خوشتان نمی آید، برترین انتخاب برای شما رستوران پارسا تایلند است. همین طور انواع کباب و خورشت و انواع نوشیدنی های درجه یک مثل دوغ نیز در این رستوران سرو می گردد.

آدرس رستوران پارسا پاتایا: خیابان ساحلی، بین خیابان 11 و 12، روبروی مرکز خرید ایرانیان

رستوران پارسا پاتایا

رستوران نایب پاتایا ، کباب کوبیده های درجه یک ایرانی را اینجا بخورید

رستوران نایب را که می شناسید؟ شعبه پاتایا این رستوران یکی از برترین رستوران های ایرانی تایلند است که طعم کباب های کوبیده اش در یادتان خواهد ماند. بودن چنین رستورانی با غذاهای درجه یک ایرانی، آن هم با دسترسی عالی در شهر پاتایا باعث می گردد بدون هیچ نگرانی به این شهر سفر کنید و مطمئن باشید گرسنه نمی مانید. این رستوران مشتری های غیر ایرانی زیادی نیز به خود جلب نموده است و بسیاری از تایلندی ها و مسافرین غیر ایرانی این رستوران را انتخاب می نمایند.

ساعت سرویس دهی: 12 تا 24

آدرس رستوران نایب پاتایا: خیابان دوم، خیابان پارتامانک، نرسیده به پل

رستوران نایب پاتایا

رستوران سبلان بانکوک ، با محیطی گرم و صمیمی

اگر در تایلند به شهر بانکوک هم رفتید، در آنجا هم می توانید غذاهای درجه یک ایرانی را نوش جان کنید. رستوران سبلان بانکوک، یکی از رستوران های ایرانی تایلند است که با غذاهای ایرانی خوب و خوشمزه منتظر شماست. شاید فضای رستوران سبلان خیلی لوکس نباشد اما کیفیت غذاها، رفتار حرفه ای پرسنل و محیط صمیمی آن باعث می گردد شما راضی از این رستوران بیرون بیایید.

آدرس رستوران سبلان بانکوک: خیابان راچاپاروپ، خیابان واتاناونگ

تلفن: 0867932592

رستوران سبلان بانکوک

رستوران ایرانی شاطر بانکوک با غذاهای خوشمزه ایرانی و عربی

این رستوران در بخش مرکزی بانکوک واقع شده است و بسیاری از گردشگران آن را می شناسند. رستورانی با دکوراسیونی زیبا و خدمه ای حرفه ای که غذاهای ایرانی و عربی خو شمزه را با بهتربن کیفیت به شما عرضه می نماید. انواع نوشیدنی های ایرانی را هم می توانید در این رستوران سفارش دهید و نوش جان کنید. اگر هم به عادت ایرانی تان بعد از غذا باید چای میل کنید، رستوران شاطر برای شما یکی از برترین انتخاب ها برای شماست. محدوده قیمتی غذاهای این رستوران هم میانه است.

آدرس رستوران شاطر بانکوک: خیابان نانا، بین خیابان اول و سوم

تلفن: 006626556460

رستوران ایرانی شاطر بانکوک

رستوران پرسپولیس بانکوک از برترین های رستوران های ایرانی تایلند

دنبال غذای ایرانی باکفیت و به صرفه هستید؟ رستوران پرسپولیس بانکوک یکی از رستوران های ایرانی تایلند است که با قیمت های مناسب شوکه تان می نماید. به همین دلیل هم همواره هواداران خود را دارد. حتی اگر پرسپولیسی نیستید به این کافه رستوران باصفا در خیابان سوریونگ سری بزنید و از خوردن غذا و خوراکی های خو شمزه ایرانی لذت ببرید.

آدرس رستوران پرسپولیس بانکوک: خیابان سوریونگ، روبروی هتل ل مریدین

تلفن: 006622331818

رستوران پرسپولیس بانکوک

با هم برترین رستوران های ایرانی تایلند را آنالیز کردیم. شما تا به حال به تایلند سفر نموده اید؟ در یکی از این رستوران ها غذا خورده اید؟ اگر رستوران ایرانی خوب دیگری در تایلند می شناسید، آن را به مخاطبان خبرنگاران معرفی کنید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2276

به "تور لحظه آخری تایلند: رستوران های ایرانی تایلند را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: رستوران های ایرانی تایلند را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید