پاتایا و جاذبه هایش

به گزارش آسمان تو، پاتایا؛ شهر ساحلی تایلند

پاتایا، اقامتگاه ساحلی معروف تایلند است که در این سال ها به شهرتی جهانی رسیده است. فاصله آن تا بانکوک کمتر از 200 کیلومتر است و محلی مناسب برای لذت بردن از خورشید، سواحل شنی و دریاست. این شهر میزبان جاذبه های گردشگری بسیاری است و در آن می توانید طبیعت، علم و فرهنگ را از راههایی که حتی تاکنون تصور هم نکرده اید کشف کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه هایی از این شهر آشنا شوید که نمی توان از دیدن آن ها چشم پوشی کرد.

پاتایا و جاذبه هایش

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

باغ گرمسیری نونگ نوچ

این پارک چندین سال پیش برای کشت میوه های گرمسیری خریداری شده بود ولی بعد از مدتی به یک جاذبه توریستی تبدیل شد. در اینجا یک باغ میوه وجود دارد که با دیدن آن حس و حال و هوای باغداری در وجودتان بیدار می گردد، این پارک باغ وحشی هم دارد که برای همه سنین سرگرم کننده خواهد بود، از دیگر تفریحات این باغ دیدن مسابقاتی مثل بوکس و خروس جنگی و نمایش فیل هاست.

ساحل جامتین

برای فرار از شلوغی شهر به ساحل جامتین بیایید و با استراحت در کنار ساحل همچنان از جاذبه های پاتایا لذت ببرید، در ساحل یا در زیر آفتاب بنشینید و یا در زیر سایه درختان لبه ساحل پناه بگیرید. اگر عاشق بازی های آبی هستید می توانید تفریحات زیادی مثل جت اسکی و موج سواری انجام دهید و هر وقت هم که گرسنه شدید رستوران های زیادی در اینجا وجود دارد که می توانید در آنجا غذاهای محلی و غذاهای دریایی خوشمزه بخورید.

پناهگاه حقیقت

پناهگاه حقیقت از ساختمان های نمادین پاتایا است که از چوب ساج درست شده و 105 متر ارتفاع دارد. وقتی به این بنا نگاه میکنید به منحصربفرد بودن این اثر پی میبرید، هر جایی در این ساختمان با پیچیدگی خاصی حکاکی شده و آنقدر زیبا ساخته شده که ساعت ها تماشا را می طلبد. وقتی که به دیدن این پناهگاه می آیید می توانید در نمایش های فرهنگی شرکت و یا اسب سواری و فیل سواری کنید.

مینی سیام

مینی سیام راهی لذتبخش برای دیدن عجایب تایلند و دنیا است چون در اینجا ماکت هایی از معروف ترین جاذبه های بین المللی دنیا به نمایش در آمده ماکت هایی مثل بنای یادبود پیروزی بانکوک، عبادتگاه وات آرون، مجسمه آزادی نیویورک، پل تاور بریج لندن، خانه اپرای سیدنی و طاق پیروزی پاریس. برای آمدن به مینی سیام حتما باید حداقل یک روز زودتر رزرو انجام دهید.

پارک پاتایا

در تعطیلات خود یک روز را در پارک پاتایا بگذرانید چون پارک بسیار سرگرم کننده ای است. با سوار شدن ترن هوایی جوش و خروش آدرنالین را در وجود خود احساس خواهید کرد و طعم هیجانی واقعی را خواهید چشید، یا با سوار شدن چرخ و فلک غرق در نوستالژی دوران کودکی خود خواهید شد. این پارک امکانات پارک آبی هم دارد و می توانید در آن حسابی خنک شوید، یک برج هم دارد که می توانید در حالی که از طعم خوشایند غذاهای رستوران آن لذت می برید چشم اندازی زیبا هم از مناظر اطراف داشته باشید.

بازار شناور

آمدن به این بازارها فرصت تجربه زندگی مردم محلی تایلند را برای شما فراهم می نماید. اگر گشت و گذار در این قایق ها برای شما به اندازه کافی هیجان انگیز نیست وارد تورهایی شوید که شامل قایق سواری، بازدید از مزارع برنج، بازدید از خانه های سنتی تایلندی و بازدید موزه است.

منبع: planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 404

به "پاتایا و جاذبه هایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتایا و جاذبه هایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید