راهنمای خرید بهترین اکسسوری مردانه برای داشتن ظاهری شیک

به گزارش آسمان تو، در گذشته، اکسسوری های مردانه لوازم لوکسی بودند که همه مردان توانایی خرید آن ها را نداشتند اما این روزها قضیه کاملا متفاوت شده است. حالا بهترین اکسسوری مردانه با قیمت هایی مقرون به صرفه در دسترس همه است. شما هنوز هم می توانید یک ساعت گران قیمت یا یک دستبند مردانه نگین دار پیدا کنید اما گزینه های مقرون به صرفه تری مانند ساعت های معمولی یا دستبندهای مردانه از سنگ های طبیعی نیز در دسترس شما هستند. در واقع، این روزها پوشیدن لباس های گران یا داشتن انگشتری با نگینی گران قیمت مد نیست. برعکس، مردم سعی می کنند با منحصربه فرد بودن و پوشیدن لباس هایی از برندهای کمتر مشهور، خود را خاص نشان دهند. همه به جای پرداخت مبالغ هنگفت برای لباس هایی با بهترین کیفیت، کمترین هزینه ممکن را برای چیزی که کیفیت عالی دارد، می پردازند. در این میان، همیشه به این فکر می کنیم که کدام اکسسوری مردانه برای مان بهتر است و چقدر باید برای آن هزینه کنیم. برای رسیدن به پاسخ این سؤالات، باید ابتدا انواع اکسسوری مردانه را بشناسید و بعد، نکات مهم برای انتخاب بهترین آن ها را بدانید.

راهنمای خرید بهترین اکسسوری مردانه برای داشتن ظاهری شیک

اکسسوری مردانه چیست؟

اکسسوری های مردانه تنوع بسیاری دارند. هر چیزی که به ترکیب معمول پیراهن و شلوار اضافه می شود را می توان یک اکسسوری مردانه در نظر گرفت. البته، به هر چیزی هم اکسسوری گفته نمی شود. به عنوان مثال، کاپشن به ترکیب پیراهن و شلوار اضافه می شود اما اکسسوری نیست. اکسسوری ها معمولا چیزهای کوچکی هستند که آن ها را به لباس خود اضافه می کنید تا خاص تر شود. کاپشن نوعی لباس بزرگ است که مانند هودی روی لباس ها پوشیده می شود. همین موضوع هم باعث شده تا کاپشن به جای اکسسوری نوعی لباس باشد.

بهترین اکسسوری مردانه را می توان برای خاص کردن استایل خود به کار برد و در انتخاب آن از احساسات شخصی یا سبک زندگی خود الهام گرفت. این لوازم جانبی کوچک می توانند به استایل شما گرما ببخشند و شما را به مرد مجذوب کنندهی که همیشه می خواسته اید باشید، تبدیل کنند.

از آن گذشته، اکسسوری ها این قابلیت را دارند که استایل حاصل از انتخاب لباس های اشتباه را بهبود ببخشند. اگرچه این اتفاق به ندرت رخ می دهد اما احتمال وقوع آن را هم نباید نادیده بگیرید.

انواع اکسسوری مردانه

بعد از آشنایی با مفهوم اکسسوری مردانه، باید دید که چه چیزهایی را این روزها به عنوان اکسسوری مردانه می شناسند. در ادامه، فهرستی از انواع اکسسوری مردانه را می خوانید.

جواهرات

جواهرات زیورآلات خاصی هستند که معمولا یک فلز گران بها یا سنگی قیمتی دارند. جواهرات مردانه معمولا برای نشان دادن موقعیت اجتماعی یا شخصیت یک آقا به کار می رود و انواع، سبک های طراحی و اشکال مختلفی دارد. این جواهرات خود به سه دسته کلی شامل دستبند مردانه، انگشتر و گردنبند تقسیم می شوند.

1. دستبند مردانه

یکی از محبوب ترین اکسسوری های مردانه امروزی، دستبند است. دستبندهای مردانه اکسسوری مجذوب کنندهی برای هر استایل رسمی و غیررسمی به شمار می روند. آن ها می توانند استایل شما را به طرز قابل توجهی بهبود ببخشند یا برای تکمیل ظاهر لباس های شما به آن ها مجذوب کنندهیت و شخصیت ببخشند. دستبندها را می توان به صورت جداگانه یا چندتایی برای درست کردن یک ست درجه یک به کار برد.

دستبندها تنوع بسیاری دارند. دستبندهای مهره ای یکی از رایج ترین مدل های دستبند مردانه و پسرانه در کنار دستبندهای فلزی و زنجیری است. از آنجایی که مدل های دستبند تنوع فراوانی دارند، به بهترین اکسسوری مردانه برای نشان دادن شخصیت خود تبدیل شده اند.

2. انگشتر مردانه

همه مردان برای استفاده از انگشتر مردانه اعتماد به نفس کافی ندارند. به نظر بسیاری از آن ها تنها جایی که حلقه یا انگشتر به کار می رود، جشن عروسی است. خوشبختانه، به تازگی همه چیز تغییر کرده و مردان به قابلیت انگشترهای مردانه به عنوان اکسسوری پی برده اند. انگشترهای مردانه مد روز در آینده رواج بیشتری خواهند داشت. روزبه روز تعداد مردانی که از این اکسسوری استفاده می کنند، بیشتر می شود و دیگران هم برای پیروی از آن ها جسارت بیشتری خواهند یافت.

3. گردنبند مردانه

گردنبند نیز به اکسسوری مردانه رایجی تبدیل شده است. معمولا مردان به عنوان هدیه تولد یا به نشانه عشق افراد مهم زندگی خود از آن ها گردنبند هدیه می گیرند. یکی از پرکاربردترین و رایج ترین گردنبندهای امروزی زنجیری توپر و بدون آویز است.

4. ساعت

ساعت ها برای بسیاری از مردان دوستان شناخته شده ای هستند که آن ها را همه جا همراهی می کنند. وظیفه یک ساعت این است که زمان فعلی را تا جایی که می تواند دقیق نشان دهد. البته، عناصر بصری ساعت نیز اهمیت دارند. نحوه قرار گرفتن ساعت روی مچ دست شما نیز بسیار اهمیت دارد.

بسیاری از مردان موقع خرید ساعت، این قابلیت ها را نادیده می گیرند و در پی چیزی می روند که زیبایی بیشتری داشته باشد. این مسئله باعث می شود که یک ساعت با ظاهری زیبا فاقد قابلیت هایی که یک ساعت استاندارد دارد، نصیب آن ها شود. برای انتخاب این مهم ترین و بهترین اکسسوری مردانه باید انواع آن را بشناسید و با توجه به موقعیتی که ساعت را در آن به کار می برید، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ساعت اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک بدون باتری کار می کنند. این مکانیسم اغلب از حرکت دست برای فعالیت ساعت استفاده می کند. ساعت های اتوماتیک به حرکت روزانه یا نیمه روزانه نیاز دارند تا بتوانند کار کنند. اغلب ویژگی های مکانیکی یک ساعت اتوماتیک با قابلیت های مکانیکی یک ساعت مکانیکی ترکیب می شود. این موضوع شروع دستی و بارگیری مجدد ساعت را بدون استفاده از حرکت دست ممکن می سازد.

ساعت مکانیکی

ساعت های مکانیکی بسیار شبیه به ساعت های اتوماتیک هستند زیرا برای کار کردن به باتری عادی نیازی ندارند. ساعت های مکانیکی باید به صورت دستی با سیم پیچی فنری راه اندازی شوند. این ساعت تا زمانی که سیم پیچی تمام شود و ساعت متوقف شود، به کار خود ادامه می دهد. بر خلاف ساعت های اتوماتیک، انواع مکانیکی ساعت از حرکت دست برای شروع و بارگذاری مجدد فنر استفاده نمی کند.

ساعت آنالوگ

ساعت های آنالوگ معمولا به عنوان ارزان ترین انواع ساعت شناخته می شوند. این نوع ساعت با باتری استاندارد و عادی کار می کند. ساعت های آنالوگ نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. البته، باید هر چند وقت یک بار باتری آن ها را تعویض کنید. ساعت های آنالوگ اغلب بادوام هستند و حرکات نسبتا دقیقی دارند که آن ها را به ساعت های محبوب بسیاری از مردان تبدیل کرده است.

ساعت دیجیتال

ساعت های دیجیتال از باتری های استاندارد عادی یا یک باتری قابل شارژ استفاده می کنند. این ساعت به جای نمایشگر سنتی، یک صفحه نمایش دیجیتال و مدرن دارد. ساعت های دیجیتال شامل ساعت های هوشمندی می شوند که در سطح جهانی برندهای بزرگ تلفن همراه مثل اپل آن ها را عرضه می کنند.

5. عینک آفتابی

یکی دیگر از اکسسوری هایی که اغلب به عنوان بهترین اکسسوری مردانه شناخته می شود، عینک آفتابی است. عینک آفتابی در روزهای آفتابی تابستان به یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین اکسسوری های مردانه تبدیل می شود. با اینکه این عینک یکی از رایج ترین اکسسوری های مردانه در تابستان است، همه از استفاده از آن لذت نمی برند. با وجود این، اگر عینکی پیدا کنید که استایل شما را عالی می کند، احساس باورنکردنی آن هر کسی را به استفاده از آن ترغیب می کند. برای اینکه عینک استایل شما را بهبود ببخشد، باید انواع آن را بشناسید.

عینک آفتابی گرد

عینک های آفتابی گرد یکی از انواع پیروز و پرطرفدار عینک آفتابی در صنعت مد امروزی هستند. به عنوان یکی از اولین طرح های عینک آفتابی، فریم های گرد همیشه برای چشم لذت بخش بوده اند. آن ها بدون در نظر گرفتن فرم صورت تان به شما یک ظاهر فتوژنیک بی عیب و نقص می بخشند.

عینک آفتابی وینتیج

عینک آفتابی با طرح های قدیمی و وینتیج مدتی است که مورد توجه مردان شیک پوش قرار گرفته است. با ظهور شبکه های اجتماعی و تصاحب اینستاگرام و توییتر از طریق نسل زد، عینک های آفتابی قدیمی نیز محبوبیتی بیشتری پیدا کرده اند. در اینستاگرام، هشتگ #vintagesglasses بیش از 129000 بازدید دارد و همین نکته محبوبیت عینک با طرح های قدیمی و وینتیج را بیش از پیش ثابت می کند.

عینک آفتابی ساحلی

سفر فعالیتی است که بسیاری از مردم از آن لذت می برند. بسیاری از مقاصد گردشگری محبوب نیز هوای گرم و آفتابی همراه با دریا یا دریاچه های زلال و سواحل زیبا دارند. عینک آفتابی ساحلی یکی از محبوب ترین اقلام داخل کوله پشتی مسافران هنگام بازدید از مکان هایی از این دست است. در واقع، بیش از 80 درصد از افرادی که از تعطیلات تابستانی لذت می برند، همیشه یک جفت عینک آفتابی ساحلی همراه خود دارند.

عینک آفتابی کلاسیک

عینک آفتابی کلاسیک قیمت های بسیار متنوعی دارد. عینک آفتابی ویفری مقرون به صرفه ترین نوع از این مدل عینک محسوب می شود و پس از آن، عینک آفتابی پایلوت و کلاب مستر به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. اگر در پی یک عینک آفتابی زیبا و همه کاره هستید که مناسب بیشتر موقعیت ها و رویدادها باشد، عینک آفتابی کلاسیک بهترین اکسسوری مردانه برای شما خواهد بود.

6. کیف پول

کیف پول، بدون شک، یکی اکسسوری مفید برای هر کسی است که همراه با خود پول نقد حمل می کند. با وجود این، کیف پول ها به اندازه دهه های قبل کاربرد ندارند چون بیشتر افراد پول را به شکل الکترونیکی به کار می برند. کارت های اعتباری به همراه کارت های شناسایی رایج ترین ترکیب اقلام در هر کیف پول امروزی به شمار می روند.

7. کلاه

هر کسی اعتماد به نفس این را ندارد که کلاه بپوشد اما اگر این اطمینان خاطر را به دست آورده اید، مطمئن باشید که استایلی متفاوت خواهید داشت. فرقی نمی کند کلاه بیسبال کلاسیک بپوشید یا کلاهی مدل فدورا بر سر داشته باشید، به هرحال، این کلاه ها استایل شما را مجذوب کننده تر خواهند کرد.

کلاه بیشتر از اینکه یک اکسسوری کوچک باشد، نوعی لباس محسوب می شود. کلاه می تواند هر لباسی را خاص تر کند. برای گرم شدن در روزهای سرد زمستان نیز کاربرد دارد و حتی اگر روزی موهایتان در بدترین حالت خود باشند، این اکسسوری کار شما را راه می اندازد. کلاهی که به درستی انتخاب و استایل شده، می تواند ظاهر هر مردی را شیک تر و مجذوب کننده تر کند.

8. کمربند

کمربند یکی از انواع اکسسوری روزمره برای بسیاری از مردان است. کمربندها برای بالا نگه داشتن شلوار طراحی شده اند اما در برخی از استایل ها اغلب به عنوان یک اکسسوری مد روز به کار می رود.

9. اکسسوری های کت و شلوار

اکسسوری کت و شلوار لوازمی هستند که به کت و شلوار امروزی اضافه می شوند. استایل یک کت و شلوار استاندارد اغلب با اکسسوری کت و شلوار مجذوب کننده تر می شود. این اکسسوری خود انواع مختلفی دارد.

کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون کت و شلوار و ظاهر شما را شیک و خوش استایل می کند. کراوات ها اغلب در مراسم رسمی به کار می روند و پاپیون ها معمولا در مراسم غیررسمی و مهمانی های شبانه پوشیده می شوند.

گیره کراوات و دکمه سرآستین

گیره کراوات و دکمه سرآستین چیزی است که معمولا پوشیدن آن در مراسم رسمی یا غیر رسمی اجباری نیست. این اکسسوری ها به سادگی آن چیزی که برای استایل یک مرد خوش پوش لازم است را به لباس شما اضافه می کنند.

دستمال جیبی

دستمال های چهارگوش جیبی نقطه پایانی برای کت و شلوار شما هستند. دستمال های مربعی جیبی علاوه بر اینکه یک بیانیه مد هستند، معنای عمیق تری نیز دارند. اگر زنی که همراه او هستند غمگین شود، دستمال جیبی را به او تعارف می کنند تا اشک هایش را خشک کند.

چه کسی باید از اکسسوری مردانه استفاده کند؟

اکسسوری مردانه برای هر مردی در سرتاسر جهان کاربرد دارد. بیشتر اکسسوری ها مانند کلاه و کمربند را خانم ها هم می توانند استفاده کنند اما طبق یک قاعده مرسوم، بهترین اکسسوری مردانه را باید آقایان به کار ببرند.

اگر در مراسمی رسمی شرکت می کنید، قطعا باید بهترین اکسسوری مردانه را به همراه داشته باشید. اگر هم مراسم شما بیشتر از نوع غیررسمی است، به کار بردن اکسسوری چندان ضروری نیست. پس چه کسی باید اکسسوری مردانه را به کار ببرد؟

  • مردان بالای 15 سال؛
  • افرادی (به طور کلی مردانی) که به یک رویداد رسمی می روند؛
  • خود شما.

باور کنید شمایی که این مقاله را می خوانید، باید از اکسسوری های مردانه استفاده کنید.

کلام آخر

وجود اکسسوری مردانه در استایل هر مرد شیک پوشی نقش مهمی دارد. شما هم اگر در فکر مجذوب کنندهیت استایل خود هستید، باید به استفاده از این لوازم کوچک فکر کنید. توجه داشته باشید که موقع خرید اکسسوری مردانه، سراغ ساده ترین انواع آن بروید، اکسسوری هایی به رنگ های اصلی که با هر ظاهری ست می شوند استفاده کنید و لوازمی تهیه کنید که با انواع لباس های شما هماهنگ می شوند.

استفاده از بهترین اکسسوری مردانه می تواند اعتمادبه نفس شما را بالا ببرد، باعث شود دیگران به شما بیشتر توجه کنند، کیفیت زندگی تان بهبود یابد و بیش از پیش تعریف و تمجید بشنوید. شما از چه اکسسوری هایی برای مجذوب کنندهیت استایل خود استفاده می کنید؟ به نظر شما استفاده از این لوازم تا چه حد در مجذوب کنندهیت ظاهری شما تأثیر دارد؟

منبع: classymencollection

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2469

به "راهنمای خرید بهترین اکسسوری مردانه برای داشتن ظاهری شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین اکسسوری مردانه برای داشتن ظاهری شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید