حاشیه دیدار پرسپولیس ، نساجی، درگیری لفظی لک با سکونشینان نساجی، اعتراض ترابی و تذکر داور به سنگربان سرخپوشان

به گزارش آسمان تو، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی نساجی درگیری لفظی داشت.

حاشیه دیدار پرسپولیس ، نساجی، درگیری لفظی لک با سکونشینان نساجی، اعتراض ترابی و تذکر داور به سنگربان سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران، در دقیقه 68 دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران، حامد لک به سر و صدا و صحبت های برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان ذخیره تیم نساجی از روی سکو اعتراض کرد.

همین اتفاق باعث ایجاد درگیری لفظی میان طرفین شد. لک در این صحنه به ساکت الهامی گفت که سکونشینان نساجی، بیش از حد سر و صدا ایجاد می کنند.

در ادامه این درگیری، افشین پیروانی به سمت دروازه بان پرسپولیس رفت و به او گفت روی کار خودش تمرکز کند. پیروانی همچنین به الهامی گفت به اعضای تیم نساجی که روی سکوها نشسته اند، تذکر بدهد تا کمتر صحبت کنند.

امیر عرب براقی هم به حامد لک تذکر داد که به بازی خود بپردازد.

همچنین مهدی ترابی در دقیقه 82 با تکل بازیکنان نساجی متوقف شد و معتقد به خطای شاگردان الهامی بود که داور چنین نظری نداشت. همین باعث شد ترابی به شدت به داور مسابقه اعتراض کند.

این خاتمه اعتراض پرسپولیسی ها نبود و یحیی گل محمدی هم به عملکرد عرب براقی معترض بود. همین باعث شد داور مسابقه به سرمربی پرسپولیس تذکر دهد و ماجرا ختم به خیر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2037

به "حاشیه دیدار پرسپولیس ، نساجی، درگیری لفظی لک با سکونشینان نساجی، اعتراض ترابی و تذکر داور به سنگربان سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار پرسپولیس ، نساجی، درگیری لفظی لک با سکونشینان نساجی، اعتراض ترابی و تذکر داور به سنگربان سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید