مهاجم سوئدی در دسترس پرسپولیس ، گزینه ای که به یک شرط سرخپوش می گردد

به گزارش آسمان تو، همبازی سابق زلاتان ابراهیموویچ یکی از گزینه های پرسپولیس و یحیی برای خط حمله است.

مهاجم سوئدی در دسترس پرسپولیس ، گزینه ای که به یک شرط سرخپوش می گردد

به گزارش خبرنگاران در ادامه روند معرفی مهاجمان مختلف به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی، به تازگی نبیل باهویی به باشگاه پرسپولیس لینک شده و گفته می گردد این بازیکن یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش است. از آنجاییکه مهلت جابجایی در ایران به سرانجام رسیده، پرسپولیس فقط مهاجمی را می تواند جذب کند که آزاد باشد و با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد.

باهویی 32 ساله که سابقه بازی در تیم ملی سوئد را در کنار فوق ستاره ای مثل زلاتان ایبراهیموویچ دارد، بعد از اینکه فصل قبل در لیگ قطر و باشگاه القطر در گلزنی ناکام بود، هم اکنون بدون تیم است و مسئله ای برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. با این حال شنیده های ما حاکی از آن است که این مهاجم سوئدی گزینه اصلی یحیی برای پرسپولیس نیست و صرفا جزو گزینه هایی است که به او معرفی شده است.

گل محمدی هم چنان در پی مهاجم بهتری است و سعی می نماید در فرصت اندک به جای مانده گزینه باکیفیتی را به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کند. با این حال در صورتی که گزینه اصلی برای آمدن به پرسپولیس موافقت نکند و با او توافق انجام نگردد، سرمربی پرسپولیس به سراغ جذب گزینه های بعدی و آلترناتیو خواهد رفت که نبیل باهویی سوئدی هم جزو آن هاست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2454

به "مهاجم سوئدی در دسترس پرسپولیس ، گزینه ای که به یک شرط سرخپوش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سوئدی در دسترس پرسپولیس ، گزینه ای که به یک شرط سرخپوش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید