سرانجام نیمه اول، پرسپولیس برنده به رختکن رفت

به گزارش آسمان تو، دو تیم استقلال و پرسپولیس برای سومین بار در فینال یک تورنمنت در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

سرانجام نیمه اول، پرسپولیس برنده به رختکن رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استادیوم آزادی تهران برای هفدهمین بار میزبان ملاقات فینال جام حذفی فوتبال ایران است و حالا صد و یکمین دربی مرکز بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله فینال جام حذفی امروز ساعت 19:45 در استادیوم آزادی برگزار گردید.

دقیقه 8: عیسی آل کثیر پس از دریافت پاس از مهدی ترابی، در محوطه جریمه آبی ها صاحب توپ شد و به سمت دروازه شاگردان ساپینتو به آن ضربه زد که توپ پس از برخورد به رافائل سیلوا بلوکه شد. در ادامه میلاد سرلک توپ را به سوی دروازه استقلال شلیک کرد که این ضربه به آرامی در آغوش حسین حسینی نهاده شد.

دقیقه 10: پاس در عمق محمد محبی به صالح حردانی رسید و او فرصت داشت تا ارسلان مطهری را با بیرانوند تک به تک کند. پاس حردانی اما با قطع توپ پورعلی گنجی دفع شد.

دقیقه 18: پرتاب بطری آب به سوی سروش رفیعی هنگام ضربه کرنر پرسپولیسی ها سبب توقف دو دقیقه ای بازی شد.

دقیقه 21: پاس جعفر سلمانی پس از عبور از مدافعان پرسپولیس، در محوطه جریمه سرخ ها نصیب محمد محبی شد که ضربه خطرناک مهاجم استقلال از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: پاس صالح حردانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به مطهری رسید که ضربه این بازیکن با واکنش زیبای بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 28: ارسلان مطهری روی زمین افتاد و با توجه به برخورد سایر استقلالی ها با او، به نظر می رسید که نمی تواند به بازی ادامه بدهد.

دقیقه 29: سانتر دانیال اسماعیلی فر روی دروازه استقلال با دفع ناقص صالح حردانی همراه شد و توپ به مهدی ترابی رسید. شوت شماره 9 پرسپولیس از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه استقلال دوخته شد و گل اول را برای سرخپوشان رقم زد.

دقیقه 40: استقلال برای جبران هجوم زهردارتری به سوی دروازه پرسپولیس آورد. شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه سرخپوشان، خطرناک ترین موقعیت استقلال در نیمه نخست بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: پس از انجام پاسکاری کوتاه از نقطه کرنر، مرتضی پورعلی گنجی از فاصله ای دور شانس خود را برای گشودن دروازه استقلال آزمود که ضربه او با واکنش متزلزل حسینی، راهی به دروازه آبی ها پیدا نکرد.

دقیقه 2+45: برخورد اشیای متفرقه به سمت سروش رفیعی و فیلمبردار صداوسیما از سوی تماشاگران استقلال، بازی را برای دقایقی متوقف کرد. که در این اتفاق با برخورد سنگ به فیلمبردار وی با دوربین به زمین خورد و برای دقایقی بازی متوقف شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2419

به "سرانجام نیمه اول، پرسپولیس برنده به رختکن رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نیمه اول، پرسپولیس برنده به رختکن رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید