بمب نو پرسپولیس؛ ایرانی یا خارجی؟

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: خریدن مهاجم در پرسپولیس تبدیل به یک فرایند طولانی شده است. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، نزدیک به 2 سال برای داشتن مهاجم خارجی پافشاری کرد تا اینکه بالاخره یورگن لوکادیا هلندی به این تیم اضافه شد.

بمب نو پرسپولیس؛ ایرانی یا خارجی؟

به گزارش خبرنگاران، این انتقال نهایی شده، ولی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش همچنان به یک مهاجم دیگر احتیاج دارد. در خصوص مهاجم دوم، حدس زیاد است. اگر تا پیش از این عنوان شده بود که شیخ دیاباته با پرسپولیس به توافق رسیده، ولی حالا یک گزینه ایرانی هم به لیست خرید این باشگاه اضافه شده است: کاوه رضایی. کاوه، مهاجم سابق شارلروا که حتی عکس های او با پیراهن استقلال در فصل تازه هم لو رفته، به علت پر بودن لیست استقلال نمی تواند به این باشگاه برود. او که از رفتار مسئولان تیم آبی پوش تهرانی ناراحت شده به تازگی به وسیله مدیربرنامه هایش پیغامی برای پرسپولیس فرستاده و اعلام آمادگی نموده تا پیراهن تیم رقیب را به تن نموده و شاگرد یحیی گردد.

نکته جالب در این بین اینکه مذاکره پرسپولیس با شیخ دیاباته و کاوه همزمان در حال جریان است؛ از آن عجیب تر اینکه ایجنت ایرانی هر دو نفر هم یکی است و در واقع تصمیم این مدیربرنامه در پرسپولیسی کردن یکی از این دو چهره استقلالی، نقش زیادی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2294

به "بمب نو پرسپولیس؛ ایرانی یا خارجی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب نو پرسپولیس؛ ایرانی یا خارجی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید