تیم ملی گلبال راهی تایلند می گردد

به گزارش آسمان تو، تیم ملی گلبال زنان و مردان به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی، اواخر مرداد ماه راهی بانکوک تایلند می گردد.

تیم ملی گلبال راهی تایلند می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی گلبال زنان و مردان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 سوئد، 26 مردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به مدت 10 روز در بانکوک تایلند برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور تیم های تایلند، کره جنوبی، ایران، استرالیا، چین و ژاپن برگزار خواهند شد که در سرانجام تنها تیم قهرمان می تواند سهمیه مسابقات جهانی سوئد را کسب کند. البته اگر تیمی نتواند در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند، در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی باید خود را برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده کند.

برای آماده سازی تیم ملی گلبال جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، از ابتدای سال تاکنون شش مرحله اردوی آماده ساز پیش بینی شده است که چهار مرحله از این اردوها برگزار شده و مرحله پنجم با حضور هفت ورزشکار شامل، زهره مظاهری، فاطمه قمصری، مریم حسام آبادی ریزان دژاهنگ، سمیرا جلیل وند، طیبه استکی و زینب قمری به سرمربیگری محمد بیدگلی و مربیگری مژگان کروبی و محبوبه عباسی از 13 مردادماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی شروع و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت. اردوی آخر نیز از اواخر مردادماه شروع و تا ششم شهریورماه قبل از اعزام تیم ملی گلبال به بانکو تایلند جریان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 597

به "تیم ملی گلبال راهی تایلند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی گلبال راهی تایلند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید