بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی نو یک بستنی فروشی

به گزارش آسمان تو، یک بستنی فروش آلمانی به منوی بستنی های خود، بستنی عجیب و غریبی اضافه نموده است و آن نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک شده است.

بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی نو یک بستنی فروشی

به گزارش خبرآنلاین، بنابه گزارش دی پی ای، یکی از خبرگزاری های آلمان واقع در شهر روتنبرگ آم نکا (Rottenburg am Neckar)، این بستنی فروش که میکولینو نام دارد به جای امتحان طعم های معمولی مانند توت فرنگی، شکلات، موز و وانیل، از طعم های غیرمعمول استفاده می نماید. او در گذشته، بستنی هایی با طعم سس جگر و پنیر گورگونزولا با روکشی از طلا درست نموده و با قیمت 4یورو فروخته است. پنیر گورگونزولا، نوعی پنیر ایتالیایی غنی شده با کپک خوراکی به نام پنیسیلیوم راکفورتی است.

اکنون، میکولینو نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک شده تهیه نموده است. بنابر قوانین و مقررات اتحادیه اروپا استفاده از حشرات در تهیه مواد غذایی مجازست و جیرجیرک ها را می توان به صورت یخ زده، خشک یا پودرشده استفاده کرد.

این بستنی تازه فراوری میکولینو با استفاده از پودر جیرجیرک، خامه غلیظ، عصاره وانیل و عسل درست و روی بستنی ها هم با استفاده از یک جیرجیرک خشک کامل تزیین شده است.

خود میکولینو معتقد است، طعم این بستنی جیرجیرکی واقعا عالی و بی نظیر است.

میکولینو می گوید، اگرچه بعضی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می گیرند، این طعم تازه را امتحان نمایند. حتی بعضی از آن ها هر روز این نوع بستنی را سفارش می دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2384

به "بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی نو یک بستنی فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی نو یک بستنی فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید