ببینید؛ نت فلیکس اولین تریلر بازی موبایلی Rebel Moon را منتشر کرد

به گزارش آسمان تو، نت فلیکس (Netflix) و زک اسنایدر (Zack Snyder) به تازگی اولین تریلر بازی ویدیویی موبایلی برگرفته از فیلم ماه سرکش با نام Blood Line: A Rebel Moon Game را منتشر نموده اند.

ببینید؛ نت فلیکس اولین تریلر بازی موبایلی Rebel Moon را منتشر کرد

این بازی به وسیله استودیوی سازنده بازی های Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate یعنی Super Evil Megacorp ساخته شده است و نت فلیکس بیان نموده که بازیکنان می توانند با دوستان خود این بازی را در سال 2025 تجربه نمایند. این بازی که به عنوان اسپین آف Rebel Moon شناخته می گردد، یک اثر اکشن کوآپ آنلاین توصیف شده که از بازیکنان می خواهد در نقش یک شورشی قرار گیرند. مشترکینی که این بازی را تجربه می نمایند این گزینه را خواهند داشت که از بین کلاس های مختلف یکی را انتخاب نمایند و سیاره خود را از Moterhworld پس بگیرند.

بلاد لاین به عنوان بخشی از دنیا Rebel Moon اسنایدر عمل خواهد نمود. تا به امروز داستان این مجموعه در قالب دو فیلم روایت شده است که اولین آن، Rebel Moon Part 1: A Child of Fire، در دسامبر 2023 اکران شد و دنباله آن نیز با نام The Scargiver در آوریل 2024 عرضه شد. با این حال، هر دو فیلم نقدهای منفی ای دریافت کردند و آنگونه که انتظار می رفت، خوب عمل نکردند.

استودیوی Super Evil Megacorp همکاری خود با نت فلیکس برای ساخت یک بازی ویدیویی Rebel Moon را در ماه می سال گذشته اعلام نمود. مدت کوتاهی پس از افشای این خبر، طی مصاحبه ای با اسنایدر، او قول داد که توسعه دهندگان اسپین آف باکیفیتی ایجاد خواهند کرد که به منبع وفادار مانده و در عین حال عناصر جدیدی را معرفی کند. اسنایدر در آن موقع گفت:

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید که می تواند عملکرد بهتری نسبت به فیلم های سینمایی این مجموعه داشته باشد یا خیر. این بازی مختص مشترکین نت فلیکس خواهد بود و ظاهرا یک اثر موبایلی است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1403 بروزرسانی: 4 مهر 1403 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2494

به "ببینید؛ نت فلیکس اولین تریلر بازی موبایلی Rebel Moon را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ نت فلیکس اولین تریلر بازی موبایلی Rebel Moon را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید