جزئیات به روزرسانی های آینده بازی Wo Long برای 2023 منتشر شد

به گزارش آسمان تو، کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از نقشه راه بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای سال 2023 رونمایی نموده اند.

جزئیات به روزرسانی های آینده بازی Wo Long برای 2023 منتشر شد

ماساکازو هیرایاما (Masakazu Hirayama)، تهیه کننده و کارگردان بازی، بیان نموده که در نقشه راه آن ها برای بازی، هدف این است که هر ماه چیزی برای بهبود تجربه بازی در اختیار بازیکنان قرار داده گردد. لازم به ذکر است که اولین محتویات نو بازی در ماه آگوست در دسترس قرار می گیرند. این محتویات شامل مرحله اضافی (پارت دوم Boss Rush)، بهبودهایی در گیم پلی مربوط به تعادل و غیره می گردد. در رابطه با باس راش، این ویژگی برای اولین بار در پچ 1.08 در ماه مه به بازی اضافه شد و ماموریت هایی با دشواری بالاتر را با تمرکز روی باس هایی که در اولین ماموریت ظاهر نشدند، ارائه کرد. این ماموریت ها را به صورت کوآپ نیز می توانید تجربه کنید.

ماه سپتامبر با محتویات بیشتری همراه است که شامل بسته الحاقی پولی Conqueror of Jiangdong و موارد رایگانی نظیر اسپل نو، کراس اوور با بازی Lies of P و بهبودهای کلی می گردد. بسته الحاقی ذکر شده نیز خود شامل داستان، مرحله، سلاح، دشمنان، سطح دشواری، تجهیزات نو و غیره می گردد و از طرفی محتوای انتها بازی نوی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. ماه اکتبر نیز تنها شامل بهبودهای کلی می گردد و محتوای نوی به همراه نخواهد داشت.

ماه نوامبر در کنار بهبودهای کلی، همکاری با سری Nioh را به همراه دارد و در نهایت در ماه دسامبر امسال میلادی شاهد عرضه بسته الحاقی پولی سوم بازی یعنی Upheaval in Jiangxiang در کنار موارد رایگانی نظیر اسپل نو و بهبودهای همیشگی خواهیم بود. بسته الحاقی ذکر شده از نظر تنوع محتوا مشابه بسته دوم خواهد بود. طبق گفته سازنده، محتواهای مربوط به همکاری با دیگر بازی ها، با آنچه که با کراس اوور Naraka: Bladepoint انجام شد، متفاوت خواهد بود.

از طرفی در رابطه با بهبودهای کلی، هدف توسعه دامنه استراتژی با تمرکز بر اکشن و نقش آفرینی و بهبود سهولت بازی است. به عنوان مثال در اکشن این شامل تقویت منحصربه فرد بودن هر نوع سلاح موجود، توسعه هنرهای رزمی و غیره است. بعلاوه در رابطه با رابط کاربری، به مواردی که استفاده از آن ها چندان آسان نیست، پرداخته خواهد شد.

در نهایت هیرایاما در خصوص بهبودهای نسخه کامپیوتر بازی گفته است:

بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی بعلاوه روی سرویس گیم پس قرار گرفته است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2444

به "جزئیات به روزرسانی های آینده بازی Wo Long برای 2023 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات به روزرسانی های آینده بازی Wo Long برای 2023 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید