بازدید مدیرکل همدان از ابنیه تاریخی ملایر

به گزارش آسمان تو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان در سفر به ملایر ضمن بازدید از ابنیه تاریخی این شهرستان با فرماندار ملایر ملاقات کرد.

بازدید مدیرکل همدان از ابنیه تاریخی ملایر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر چهارشنبه 27 فروردین 99 در سفر به ملایر به آسیب های وارده به گردشگری و صنایع دستی استان اشاره نمود و گفت: تمام مراکز گردشگری، موزه ها و جاذبه های تاریخی همدان و بالطبع نیز ملایر در ایام نوروز تعطیل بود و هیچ نوع خدماتی به مسافران داده نشد.

او گفت: ملایر باوجود برندهای جهانی و همچنین با برپایی جشنواره های مختلف، دارای اعتبار و اصالت است که هم در حوزه اقتصاد مقاومتی و هم در حوزه اشتغال صندلی خوبی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان در ادامه از منطقه بافت تاریخی ملایر، مجموعه بازار سنتی، خیابان و مسجد عاشورا، مسجد حاج قاسم، حمام بلور ایمانی، مدرسه شهید رجایی، مسجد پارک و ساخت وسازهای اطراف مجموعه باغ ایرانی پارک سیفیه بازدید کرد و ضمن بازدید میدانی از موارد مذکور و آنالیز مسائل مربوط به محدوده بافت تاریخی در بحث ارتفاع، تراکم و نماسازی و تعریض معابر عمومی، خواهان اصلاح و تهیه ضوابط مربوط به حریم بناهای تاریخی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1108

به "بازدید مدیرکل همدان از ابنیه تاریخی ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل همدان از ابنیه تاریخی ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید