دیدنی های سنگاپور، کوچک ترین کشور جنوب شرق آسیا

به گزارش آسمان تو، سنگاپور جاهای بسیار زیادی برای بازدید دارد و می توانید کارهای زیادی برای سرگرمی انجام داده و سفری به یاد ماندنی داشته باشید. امروزه کسی نیست که یکی از نمادهای این شهر-کشور را ندیده باشد. با این که سنگاپور کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا است اما گردشگران ایرانی علاقه زیادی برای بازدید از دیدنی های سنگاپور دارند.

دیدنی های سنگاپور، کوچک ترین کشور جنوب شرق آسیا

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سنگاپور که کشوری متشکل از چندین جزیره، سرزمین تضادها است. محله چینی ها و هند کوچک، هر دو مرکز غذاهای خیابانی و مراکز خرید است و نشان از تنوع قومی در این کشور کوچک دارد. سنگاپور جزو کشورهای ثروتمند دنیا بوده و گردشگری نیز از صنایع پررونق آن است. ادامه مقاله را دنبال کنید تا دیدنی های سنگاپور را به شما معرفی کنیم. آشنایی با این دیدنی ها به شما یاری می نماید در تور سنگاپور برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.

خلیج مارینا بی

خلیج مارینا بی در سنگاپور دستخوش تغییرات اساسی و زیادی شده است. زمانی این خلیج فقط مکانی آرام در ورودی رودخانه سنگاپور بود؛ اما در حال حاضر به جایی دیدنی تبدیل شده است و نشان از جذابیت های یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا دارد. منطقه اقتصادی، اسکله کلارک و منطقه شهری به سمت شمال، همگی در خلیج مارینا یک نقطه تلاقی دارند؛ در این منطقه بهترین و مشهورترین هتل ها، آسمان خراش ها و جاذبه های سنگاپور قرار گرفته است. تفرجگاه ساحلی خلیج مارینا نیز جزو آن دسته مکان هایی است که نباید از دست داد، چون در آنجا تفریحات زیادی وجود دارد که می توان شما را سرگرم کند.

اسکله کلارک (Clarke Quay)

زندگی و تفریحات شبانه در اسکله کلارک (Clarke Quay) باعث شهرت آن شده است. چراغ های خیره نماینده و مردمان خوش برخورد اولین چیزهایی است که در بازدید از این منطقه شما را به خود جذب می نماید. مرکز تجارت سنگاپور در اسکله کلارک واقع شده و امروز به مکانی پر از رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید و تفرجگاه های مختلف تبدیل شده است.

استودیو یونیورسال سنگاپور (Universal Studios سنگاپور)

استودیو یونیورسال سنگاپور (Universal Studios سنگاپور) در سال 2010 افتتاح شده است که در آن 7 بخش وجود دارد و هر کدام حال وهوای یک فیلم مطرح را به وجود آورده است. این پارک بخشی از توسعه اقامتگاه های تفریحی دنیا با هزینه 4.5 میلیارد دلاری است. از هالیوود آغاز کنید؛ با قدم زدن در بلوار هالیوود گویی در آمریکا قدم برمی دارید نه در یک کشور آسیایی. اینجا بخش اصلی مرکز خرید این پارک است. نیویورک هم بر اساس شهر نیویورک ساخته شده است و می توانید با ستاره های سینما مانند چارلی چاپلین و مرلین مونرو عکس داشته باشید.

در ادامه به شهر علمی-تخیلی بروید که آنجا هم می توانید بلندترین سرسره های پیچ در پیچ دنیا را ببینید. پس از آن به مصر باستان بروید که آنجا با دو مجسمه نگهبان عظیم الجثه روبرو می شوید. جو این مکان واقعا شبیه مصر باستان است و می توانید تجربه بودن در انتقام مومیایی را به دست آورید. این مکان برای بزرگسالان بسیار مناسب است؛ اما شاید جای خوبی برای بچه ها شما نباشد.

باغ های خلیج

باغ های خلیج نام پارکی بزرگ، رنگارنگ و فانتزی در منطقه خلیج سنگاپور است. ساختار این درختان بسیار بزرگ و مشهور راهروهای هوایی دارد که امکان قدم زدن روی این باغ ها و گلخانه های صدفی شکل بزرگ را فراهم نموده و آب وهوای آن خنک است و صدها درخت و گیاه برای کشف کردن دارد؛ تمامی این عوامل دست در دست هم داده اند تا این مکان به مقصدی سرگرم نماینده برای بچه ها و بزرگسالان تبدیل نمایند.

بالاترین قسمت تفرجگاه ساحلی خلیج مارینا بهترین مکان برای دیدن بزرگی و عظمت باغ های خلیج است که دقیقا روبه روی پارک قرار گرفته است. برای رسیدن به اینجا می توانید هم از راهروهای سرپوشیده از هتل عبور کنید که چشم اندازی مرتفع از باغ ها را به شما می دهد یا می توانید از تفرجگاه کنار رودخانه به داخل پارک بیایید. گشت زدن کنار پارک هزینه ای برای شما نخواهد داشت؛ اما اگر بخواهید داخل شوید یا در میان درختان عظیم الجثه قدم بزنید، باید هزینه ای را پرداخت کنید. منطقه اصلی پارک از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

هتل رافلز

این هتل مجلل که به سبک دوران مستعمراتی آمریکا ساخته شده است، قدمتی طولانی به سال 1887 میلادی دارد و به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور تبدیل شده است. از میهمانان مشهور این هتل می توان به الیزابت تیلور، ملکه الیزابت دوم و مایکل جکسون اشاره نمود. هتل رافلز 103 سوئیت، 18 رستوران برجسته و 40 بوتیک و مغازه دارد. این هتل و رستوران هایش بیش از 100 سال سابقه دارند و برای گذراندن اوقاتی خوش، می توانید سری به آن بزنید.

محله چینی ها

محله چینی ها با خانه های رنگارنگی که مغازه هم هستند و جاذبه های تاریخی انگشت شماری که دارد، به مکانی لذت بخش برای قدم زدن و گشت وگذار تبدیل شده است. این محله به 4 بخش اصلی تقسیم می گردد اما مرکز فعالیت ها در خیابان اسمیت و پاگار متمرکز است. مغازه های قدیمی و مکان هایی برای عبادت این قوم از عوامل جذب گردشگر به این محله زیبا است. از معابد محله چینی ها می توان به هویکن قدیمی و هوک کنگ اشاره نمود. در اینجا می توانید ترکیبی از هر نوع هتل را هم بیابید، از مسافرخانه گرفته تا هتل پنج ستاره لوکس.

هند کوچک (Little India)

محله هند کوچک مرکز زندگی جامعه هندی ها در سنگاپور است و بازدید از این محله پرجنب وجوش می تواند برای شما خاطره خوبی به جا بگذارد. در عبور از این محله خانه ها و مغازه های رنگارنگی را می بینید که در دو طرف خیابان کشیده شده اند، زمزمه های عبادت نمایندگان را از معابد و مساجد می شنوید و رایحه خوش غذاهای تند هندی به مشامتان می رسد. رنگ، لبخند و عطر خوش که در سراسر این محله لحظه به لحظه جریان دارد، اینجا را به یکی از پربازدیدترین مکان های سنگاپور تبدیل نموده است.

اگر دوست دارید خودتان به هند کوچک بروید، مستقیم به خیابان سرانگون (Serangoon) بروید که در شمال شرقی منطقه اقتصادی و تجارت سنگاپور قرار گرفته است و از ایستگاه های Farrar Park و هند کوچک می توانید به راحتی به این محله بیایید. همچنین در هند کوچک می توانید هتل های خوب با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید.

منبع: کجارو / singapore-guide.com
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 635

به "دیدنی های سنگاپور، کوچک ترین کشور جنوب شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سنگاپور، کوچک ترین کشور جنوب شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید