امضای تفاهم نامه توسعه گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی استان گلستان

به گزارش آسمان تو، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با شرکت آب منطقه ای استان برای توسعه گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کرد.

امضای تفاهم نامه توسعه گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی استان گلستان

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل استان، سه شنبه 16 مهرماه با اشاره به این که سدها، آب بندان ها و سایر منابع آبی استان ظرفیت بی نظیری برای توسعه گردشگری است، گفت: فراهم شدن امکان گردشگری در منابع آبی اشتغال زایی خوبی به همراه خواهد داشت.بهره مندی از این ظرفیت در راستای توسعه گردشگری و فراهم شدن امکان گردشگری در منابع آبی استان گلستان تفاهم نامه ای با شرکت آب منطقه ای استان به امضا رسید.

او افزود: ایجاد و توسعه فعالیت های گردشگری در حاشیه سدها و سایر منابع آبی کشور در قالب طرح ها و برنامه های سازگار با اهداف وزارت نیرو، فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باهدف توسعه همه جانبه گردشگری در این گونه مناطق و ایجاد بسترهای لازم برای همکاری علمی، پژوهشی از موضوعات اصلی این تفاهم نامه است.

کریمی توضیح داد: در حوزه آبی استان ظرفیت های بی نظیری داریم که می توان با رعایت قوانین و مقررات و با برنامه ریزی های مناسب، برای جذب بیشتر مسافر و گردشگر به استان و رونق هرچه بیشتر گردشگری آبی از آن بهره مند شد.

در استان گلستان 14 سد مخزنی بزرگ با ظرفیت ذخیره سازی 268 میلیون مترمکعب ظرفیت آب قابل ذخیره وجود دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 583

به "امضای تفاهم نامه توسعه گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه توسعه گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید