تور هند ارزان: مراکز خرید بمبئی؛ از مرکز خرید اینفینیت تا وی مال

به گزارش آسمان تو، بمبئی که امروزه با نام مومبای شناخته می گردد مرکز یکی از استان های مهم هند است. از جمله جاذبه های این شهر مهم و تجاری، مراکز خرید آن است. در این مقاله با بعضی از مراکز خرید مهم این شهر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور هند ارزان: مراکز خرید بمبئی؛ از مرکز خرید اینفینیت تا وی مال

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

با سر بر آوردن مرکز خریدهای تازه در بمبئی، تب خرید در این شهر بالا گرفته است. بیش تر مرکز خریدها، چیزی بیش از یک مقصد خرید هستند.

وجود غذاخوری های بزرگ، بازی های مختلف و بعلاوه محیط های سرگرمی در این مراکز، اوقات خوشی را برای مردم به ارمغان می آورند.

متاسفانه بیش تر فروشگاه های بزرگ بمبئی خارج از حومه شهر قرار دارند. این مسئله بازدید از این مراکز را برای بعضی افراد مشکل نموده است.

های استریت فینکس یا خیابان اصلی سیمرغ (High Street Phoenix)

دودکش های بلند و منحصربه فرد این مجموعه تجاری واقع در جنوب بمبئی، این حقیقت را آشکار می نماید که این مکان قبل از این که چنین پیشرفت کند، زمانی کارخانه نساجی بوده است. این مرکز خرید با وسعت 306,580 متر مربع، در سال 2008 ساخته شد.

در این مکان برندهای داخلی و بین المللی زیادی دیده می گردد. بعلاوه دارای یک محوطه محصور است که شامل غذاخوری ها، سالن های بولینگ، اتاق های بازی و بسیاری امکانات سرگرمی دیگر در این مکان است. پیشنهاد می گردد بعد از خرید، به رستوران های و کافه های اطراف سر بزنید. در این مرکز خرید یک هتل 5 ستاره نیز وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا نیمه شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

فینکس مارکت سیتی (Phoenix Market City)

یکی از مگامال های تازه بمبئی، فینکس مارکت سیتی است که در اواخر سال 2011 ساخته شد. برخلاف مغازه های شلوغش، راهروهای بزرگ آن بسیار آرام و ساکت هستند، آنقدر که انگار هیچ کس در آن نیست. این مرکز خرید به وسعت 371612/16 متر مربع، دارای بیش از 300 مغازه اجناس هندی و بین المللی، 55 غذاخوری، مجتمع سینمایی با 8 سالن سینما و یک محوطه سرگرمیی بسیار بزرگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10:30 صبح تا نیمه شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید آر سیتی (R-City Mall)

مرکز خرید آر سیتی، ترکیبی از سرگرمی، غذا و خرید است. آر سیتی تنها 10 دقیقه با با مرکز خرید فینکس مارکت سیتی فاصله دارد. این مرکز به وسعت 111483/648 متر مربع، در سال 2009 ساخته شد و امروزه دارای 66 غذاخوری است که بیش تر آن ها در محوطه بیرونی فروشگاه قرار دارند. بعلاوه دارای 10 فروشگاه زنجیره ای مهم، صحن خوراک یا فود کورت، محوطه مخصوص بچه ها و سینما است.

ساعت کار: چهارشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 9:30 شب، آخر هفته ها از ساعت 11 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید اینفینیت یا بی نهایت (Infiniti Mall)

مرکز خرید بی نهایت، با ایجاد بی نهایت تجربه جالب، بسیار محبوب است. این مرکز خرید نخستین مرکز خرید در هند است که در آن ترن هوایی ساخته شد. این مرکز در سال 2011 ساخته شد و با وسعت 92903 متر مربع بزرگ ترین مرکز خرید غرب حومه شهر است. از ویژگی های این مکان رستوران ها و یک سینما است. بعلاوه اجراها و رویدادهای مهم نیز در این مکان برگزار می شوند. از جمله کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می رسد پوشاک بچه ها و بزرگسالان، کتاب، کفش، جواهرات و بسیاری موارد دیگر است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید اوبروی (Oberoi Mall)

مرکز خرید اوبروی در اواسط سال 2008 ساخته شد با وسعت 65032 متر مربع شامل مغازه ها، رستوران ها و مکان های سرگرمیی است. این مکان به بزرگی دیگر فروشگاه های بمبئی نیست اما با شعار سرگرمی، غذا، مد، فیلم همچنان از محبوب ترین مراکز به شمار می آید.

از جاذبه های این مرکز محصولات لایف استایل و فروشگاه زنجیره ای اصلی است. طبقه اول محل فروش لوازم آرایش، عطر و بدلیجات است. مغازه های طبقه دوم فروشنده پوشاک و لباس های ورزشی هستند. طبقه سوم دارای یک صحن خوراک بزرگ، سینما و مکان بازی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب.

مرکز خرید رگولیلا (Reghuleela Mall)

لین مرکز خرید سه طبقه عرضه کننده پوشاک، بدلیجات، جواهرات، وسایل الکترونیکی، کفش و بعلاوه دارای سالن های زیبایی است. به عنوان یک استراحت کوتاه مابین خرید می توانید به سالن های سینما یا فودکورت مراجعه کنید.

ساعت کار: هر روز از 10:30 صبح تا 10:30 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید اوربیت (Orbit)

مرکز خرید اوربیت به همان میزان که بسیار بزرگ است، به همان میزان نیز سرگرم کننده است. می توانید با کم تر از 2000 روپیه هم شام میل کنید و هم به سینما بروید. علاوه بر این، شما می توانید از میان برندهای معروفی چون بادی شاپ (Body Shop)، چارلز اند کیت (Charles & Keith)، شاپرز استاپ (Shoppers Stop) و جلاتو ایتالیانو (Gelato Italiano) خرید خود را انتخاب کنید. طبقه سوم شامل تئاتر، مکان بازی، مکان مخصوص بازی بچه ها و صحن غذا است.

ساعت کار: هر روز از 11 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید آتریا (Atria Mall)

مرکز خرید پنج طبقه آتریا از عالی ترین مراکز خرید بمبئی محسوب می گردد، به خصوص برای کسانی که خواهان خریدهایی معمولی نیستند. انواع برندهای درجه یک بین المللی در این مکان به چشم می خورد. از جمله مغازه های محبوب و شلوغ این مکان مغازه اکو کورنز (Eco Corner) است که عرضه کننده محصولات دوست دار محیط زیست بوده و همگی آن ها صنایع دستی ساخت روستاییان محلی هستند. طبقه آخر دارای صحن غذا و مکان مخصوص بازی است. بعلاوه سینمای 4 بعدی این مرکز بسیار معروف است.

ساعت کار: هر روز از 11 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید هایپرسیتی (Hypercity Mall)

هایپرسیتی به خاطر تمرکزش بر وسایل تکنولوژی معروف است. طبقه دوم را به طور کامل مغازه هایی از این دست تشکیل می دهد. در این قسمت می توانید هر چیزی از کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم ارتباطی و صوتی و بسیاری لوازم دیگر بیابید. از دیگر کالاهای این مرکز خرید می توان به لوازم آرایشی بهداشتی، خواروبار، مبلمان، وسایل تزئینی منزل، اسباب بازی و لوازم ورزشی اشاره نمود.

ساعت کار: هر روز از 11 صبح تا 10:30 شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

از دیگر مراکز خرید بمبئی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مرکز خرید کراسرودز (Crossroads Mall)

این مرکز خرید به خاطر برندهای نام دار پوشاک بسیار معروف است.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید سنتر وان (Center One)

این مکان شامل مغازه های خرده فروشی و رستوران است.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید وی (V Mall)

این مکان دارای برندهای داخلی و خارجی است. از دیگر ویژگی های آن، اتاق پذیرایی، موسیقی و صحن غذا است.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه
منبع: کجارو / enkivillage.com / goindia.about.com
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2178

به "تور هند ارزان: مراکز خرید بمبئی؛ از مرکز خرید اینفینیت تا وی مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: مراکز خرید بمبئی؛ از مرکز خرید اینفینیت تا وی مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید