استعداد های ورزشی به هدر می رود

به گزارش آسمان تو، روستا های کریمو و مصعبی سرایان با وجود استعداد های ورزشی مختلف، سالن ورزشی ندارند و جوانان و نوجوانان جایی برای انجام تمرین ورزشی ندارند.

استعداد های ورزشی به هدر می رود

روستای مصعبی یکی از روستا های شهرستان سرایان خراسان جنوبی است.بیشتر جمعیت این روستا را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و این افراد احتیاجمند سالن ورزشی بوده و سالن نیز نیمه کاره رها شده است.

در روستای کریموی این شهرستان نیز چنین وضعی وجود دارد و جوانان خواستار تکمیل سالن ورزشی هستند.

نیمه تمام ماندن ساخت طرح های ورزشی

یکی از اهالی روستای مصعبی سرایان گفت: در سال 1395 کلنگ ساخت سالن ورزشی این روستا به همت مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان به زمین زده شد.

او اضافه کرد: با یاری خیرین سازه سوله سالن ورزشی خریداری و به روستا آورده شده است و ساخت این واحد نیز طی تفاهم نامه مردمی با اداره کل ورزش و جوانان انجام می گردد، اما از سال 96 ساخت سالن متوقف شده است.

بیشتر بخوانید

  • استفاده از سالن های ورزشی برای خانواده ها رایگان است

یکی از اهالی روستای کریمو نیز بیان نمود: 7 سال پیش کلنگ این سالن به زمین زده شده است، اما در مرحله احداث اسکلت به جای مانده است.

او گفت: جوانان روستا برای ورزش راستا 25 کیلومتری روستا تا شهر سرایان را طی می نمایند؛ این در حالی است که جوانان و نوجوانان با استعدادی وجود دارند که احتیاجمند سالن ورزشی هستند.

رضوی حیدری فرماندار شهرستان سرایان گفت: هم اکنون برای تکمیل این دو طرح 50 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

او اضافه کرد: تأمین این اندازه اعتبار از عهده شهرستان خارج است و باید به وسیله اعتبارات ملی برای تأمین اعتبار طرح ها اقدام کرد.

خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این خصوص گفت: اولویت بندی برای تکمیل طرح های نیمه تمام وجود دارد.

او گفت: به محض تأمین اعتبار برای سایر طرح های دارای اولویت، برای تأمین اعتبار این دو طرح نیز اقدام شده و ساخت آن ها به خاتمه می رسد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2326

به "استعداد های ورزشی به هدر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعداد های ورزشی به هدر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید