ارتقای 8 پله ای رتبه دانشگاه آزاد در پایگاه طلایه داران علم

به گزارش آسمان تو، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای 8 پله ای رتبه این دانشگاه در پایگاه طلایه داران علم (ESI) اطلاع داد.

ارتقای 8 پله ای رتبه دانشگاه آزاد در پایگاه طلایه داران علم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر بابک نگاهداری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پایگاه طلایه داران علم موسسه کلاریویت آنالاتیکس (Essential Science Indicators (ESI رتبه دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تعداد مستندات علمی، در آخرین به روزرسانی آن پایگاه به تاریخ 19 دی سال 98 (9 ژانویه سال 2020) با 8 پله صعود به صندلی 101 رسیده است.

دکتر نگاهداری توضیح داد: رتبه دانشگاه آزاد اسلامی از سال 2016 تا 2020 میلادی از 162 به 101 بهبود یافته است و در مقایسه با سال گذشته 8 پله ارتقاء یافته است.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عبور تعداد مستندات علمی نمایه شده دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه استنادی web of science از 100 هزار مدرک، گفت: رشد تعداد مستندات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رشد میزان استناد به ازای هر مقاله نشان دهنده کیفی­ تر شدن مقالات دانشگاه است که مرتبط با سیاست های ویژه و مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه تولیدات علمی و پژوهش اثرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 852

به "ارتقای 8 پله ای رتبه دانشگاه آزاد در پایگاه طلایه داران علم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای 8 پله ای رتبه دانشگاه آزاد در پایگاه طلایه داران علم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید