چگونه با گلکسی S 23 اولترا از ستاره ها عکس بگیریم؟

به گزارش آسمان تو، گلکسی S 23 اولترا در حال حاضر بهترین پرچمدار دنیای اندروید است و مجموعه ای کم نظیر از امکانات و قابلیت ها را در اختیار کاربران می گذارد.

چگونه با گلکسی S 23 اولترا از ستاره ها عکس بگیریم؟

به گزارش دیجیاتو، یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی بهره مندی از دوربین های متعدد برای عکاسی و فیلم برداری در شرایط مختلف است. با این گوشی می توانید از سوژه هایی در فاصله بسیار نزدیک، عکس ماکرو بگیرید یا ماه را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشید.

اگرچه گلکسی S 23 اولترا قابلیت های پیشرفته ای برای عکاسی و فیلمبرداری دارد، اما بسیاری از کاربران از تمام این قابلیت ها استفاده نمی کنند. هوش مصنوعی به کاررفته در اپلیکیشن دوربین سامسونگ می تواند در تمام شرایط بهترین تصویر ممکن را تولید کند. بااین حال اگر به عکاسی حرفه ای علاقه دارید، در این ویدیو با قابلیت های حرفه ای دوربین این گوشی پرچمدار گران قیمت آشنا خواهید شد.

بررسی ویدیویی قابلیت های پیشرفته دوربین گلکسی S 23 اولترا

یکی از مجذوب کننده ترین کار هایی که می توان با گلکسی S 23 اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین های حرفه ای برمی آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه ای نیز کار طاقت فرسایی است، اما با حالت نو استرو هایپرلپس در گلکسی اس 23 اولترا می توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو های نفس گیری از حرکت ستاره ها را در آسمان به تصویر بکشید.

اپلیکیشن کمرا اسیستنت (Camera Assistant) پلاگین تنظیمات حرفه ای تر برای گلکسی اس 23 اولترا است که می توانید آن را از گلکسی استور نصب کنید. این اپلیکیشن به منوی تنظیمات اپلیکیشن دوربین اضافه شده است و قابلیت هایی نظیر غیرفعال کردن حالت AutoHDR یا غیرفعال کردن حالت تعویض اتوماتیک لنز ها برای عکاسی را در اختیار شما می گذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2415

به "چگونه با گلکسی S 23 اولترا از ستاره ها عکس بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با گلکسی S 23 اولترا از ستاره ها عکس بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید