چمنیان: تراکتور در گروه سختی واقع شده است، شکست پرسپولیس زنگ خطری برای ما است

به گزارش آسمان تو، مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدواریم نماینده خوبی برای کشورمان در این مسابقات باشیم.

چمنیان: تراکتور در گروه سختی واقع شده است، شکست پرسپولیس زنگ خطری برای ما است

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان درباره اردوی تیم تراکتور در تهران گفت: در اردوی تهران تمرینات خوب و با کیفیتی انجام دادیم. بعد از برد ارزشمند مقابل گل گهر بچه ها انگیزه خوبی دارند و امیدواریم همین فرایند را ادامه دهیم. بازی خیلی سختی مقابل آلومینیوم داریم، این تیم توانست پرسپولیس را شکست دهد و این زنگ خطری برای همه تیم ها و به خصوص تیم ماست.

وی اضافه کرد: با برنامه هایی که در حال انجا آنها هستیم خیلی امیدواریم از این بازی خانگی دست پُر خارج شویم و فرایندی که در جدول داریم را حفظ کنیم و برای بازی های بعد آماده شویم.

چمنیان درباره گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف 2 غرب (الوحده عربستان ـ نیروی هوایی عراق)، توضیح داد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و همه تیم ها با کیفیت هستند. قرعه نسبتاً دشواری داریم. پاختاکور احتیاج به معرفی ندارد و سالیان زیادی است که فوتبال ازبکستان مقابل ما قوی ظاهر شده است. پاختاکور تیمی منسجم و خوب و یکی از حریفان سخت ماست. شارجه هم تیم خوبی است. فوتبال حوزه خلیج فارس در چند سال اخیر با استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی و ساختار منسجم پیشرفت زیادی نموده است. از بین الوحده و نیروی هوایی نیز هر تیمی به گروه مان صعود کند تیم خوبی است. سبک عراق که خیلی شبیه به فوتبال ما است و الوحده هم تیم خوبی است.

مربی تراکتور ادامه داد: مسلماً گروه سختی داریم و هیچ تیمی آسان نیست. باید به خوبی برای این مسابقات آماده شویم. کادر مدیریتی و مالک باشگاه در کوشش هستند تا از الان مقدمات آماده سازی را آغاز کنیم. جلساتی که در روزهای آینده برگزار خواهد شد برای همین است که فرایند آماده سازی تیم را برنامه ریزی کنیم. با وجود اینکه زمان زیادی نمانده اما در همین فرصت هم می گردد کارهای زیادی کرد تا بیشتر برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

چمنیان یادآور شد: امیدوارم در فاصله نزدیک به 70 روز مانده به مسابقات بتوانیم هر چه بیشتر آماده و به عنوان نماینده کشورمان با قدرت در این مسابقات ظاهر شویم. مطمئناً استراتژی تراکتور و سطح انتظار طرفداران بی شمار این تیم نه تنها در ایران بلکه در دنیا این است که تیم با هدف صعود به مرحله بعد بسته گردد و کوشش کند. امیدوارم مقدمات این موضوع فراهم گردد. در بخش فنی با تدبیر مسعود شجاعی و کادرفنی این موضوع در حال اجرا است و در بخش مدیریت هم آگاه هستم که مسئولان دغدغه دارند. امیدوارم این دو موضوع دست به دست هم بدهد تا به عنوان یک مدعی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حداقل در مرحله گروهی پیروز ظاهر شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1621

به "چمنیان: تراکتور در گروه سختی واقع شده است، شکست پرسپولیس زنگ خطری برای ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: تراکتور در گروه سختی واقع شده است، شکست پرسپولیس زنگ خطری برای ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید