هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است

به گزارش آسمان تو، سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد هنوز هیچ کشوری برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا درخواستی به AFC نداده است.

هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است

به گزارش خبرنگاران از مهر، مسابقات لیگ قهرمانان 2021 آسیا قرار است از فروردین ماه 1400 برگزار گردد.

کنفدراسیون آسیا میخواهد هر گروه از مسابقات را در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار کند. AFC در همین ارتباط به کشورهایی که تمایل به میزبانی دارند، تا اواسط ماه فوریه فرصت داده است تا درخواست خود را ارائه بدهند.

در روزهای گذشته از کشورهای قطر، امارات و عربستان به عنوان کشورهایی نام برده شده است که قصد دارند میزبانی یک یا دو گروه از لیگ قهرمانان را بگیرند.

با این حال روزنامه استاد الدوحه قطر امروز آدینه به نقل از سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد این کنفدراسیون تا به امروز هیچ درخواستی برای میزبانی دریافت نکرده است.

نضال بحران در این خصوص گفت: درهای درخواست میزبانی تا 15 فوریه (10 روز دیگر) باز است. مدیریت بحران کرونا و کنترل آن در طول مسابقات، مهمترین شروط است.

بحران اضافه کرد: کنفدراسیون آسیا از هر گروه با 550 هزار دلار پشتیبانی می نماید و یک کشور می تواند بیش از یک گروه را میزبانی کند.

به نظر می رسد کشورها در حال ارزیابی امکانات و هزینه های میزبانی و انجام هماهنگی های لازم هستند و امکان دارد ظرف 10 روز آینده میزبانی خود را ارائه بدهند.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور سه سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و فولاد خوزستان هم باید در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات برود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1642

به "هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید