چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟

به گزارش آسمان تو، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از فرود هواپیمای استانبول- تبریز این ایرلاین، در فرودگاه امام خمینی تهران به دلیل برودت هوا اطلاع داد.

چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟

از سفر با تور لحظه آخری استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگاران، هواپیمای ایرباس ایران ایر تور که بامداد امروز قرار بود از استانبول به تبریز برسد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد.

رضا رضایی- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور- در این باره به خبرنگاران گفت: از آن جا که هوای تبریز خراب بود و برودت هوا سبب شد که هواپیمای ما در تبریز نتواند فرود بیاید بنابراین آن را در فرودگاه امام خمینی به عنوان فرودگاه جایگزین نشاندیم.

وی اضافه نمود: این هواپیما هیچ مشکل و نقص فنی داشته و بسیاری از ایرلاین ها به دلیل برودت هوا پروازهای خود به مقصد تبریز را تعلیق یا باطل کردند اما از آن جا که پرواز ما خارجی بود تصمیم گرفتیم آن را در فرودگاه امام خمینی تهران بنشانیم.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسافران این پرواز چطور به مقصد خودشان یعنی تبریز رسیده اند، گفت: این هواپیما از زمان فرود در فرودگاه امام خمینی منتظر ماند و در حال حاضر و پس از حل مشکل برودت هوا، مسافران با همان هواپیمابه مقصد تبریز در حال عزیمت هستند و هم اکنون این پرواز در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 790

به "چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرواز استانبول- تبریز در تهران فرود آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید