ویدیوی جعبه گشایی گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، بادز 2 پرو و واچ 5 را ببینید

به گزارش آسمان تو، سامسونگ 2 روز پیش و در جریان رویداد آنپکد 10 آگوست از گوشی ها و گجت های پوشیدنی تازه خود یعنی گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 5 رونمایی کرد که در این مطلب می توانید ویدیوی جعبه گشایی آن ها را مشاهده کنید.

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، بادز 2 پرو و واچ 5 را ببینید

سامسونگ در تاریخ 10 آگوست، مطابق انتظار از محصولات تازه خود رونمایی کرد. محصولاتی که هر یک از آن ها حتی شده اندک، در مقایسه با قبل ارتقایی داشته اند تا کاربران را مجاب به خرید کنند. برای مثال گلکسی زد فولد 4 قدرتمندتر شده، دوربین بهتری در آن بکار رفته، اندکی باریک تر، کوچک تر و خوش دست تر شده است یا مثلا زد فلیپ 4 که تقریبا می توانیم بگوییم فقط قدرتمندتر شده در غیر این صورت تفاوت چشمگیری بین آن و نسل قبل دیده نمی شود که بخواهیم آن را ترغیب کننده بدانیم، البته اگر محافظ گوریلاگلس ویکتوس پلاس را ارتقای چشمگیر حساب نکنیم.

در بخش گجت های پوشیدنی هم شرکت کره ای با هدف رقابت با بهترین برند بازار یعنی اپل، سعی کرد تا جایی که امکان دارد بدرخشد. اینطور شد که واچ 5 و 5 پرو و گلکسی بادز 2 پرو به جهان آمدند. ساعت های هوشمند شرکت کره ای اکنون بزل فیزیکی مجذوب کننده را از دست داده اند اما سامسونگ با افزایش ظرفیت باتری، ارتقای سیستم عامل و اضافه کردن قابلیت های مجذوب کننده به آن ها تلاش کرد تا حدودی این ضعف را جبران کرده و کاربران را متقاعد کند محصولات تازه ارزش خرید زیادی دارند.

گلکسی بادز 2 پرو هم که جانشین گلکسی بادز پرو شده، از فناوری حذف نویز پیشرفته ای بهره می برد که در کنار ارتقای کیفیت و شفافیت صدا، با حذف صداهای مزاحم محیط، تجربه بسیار خوبی را در گوش دادن به موسیقی یا انجام مکالمات فراهم می آورد. همچنین سامسونگ طول عمر باتری آن را هم در مقایسه با قبل ارتقا داده که یک ساعت بیشتر از مدت زمانی است که بادز پرو در شرایط مختلف دوام می آورد.

قیمت این محصولات هم به ترتیب به شرح زیر است:

  • گلکسی زد فولد 4: 1800 دلار
  • گلکسی زد فلیپ 4: 1000 دلار
  • گلکسی واچ 5: 300 دلار
  • گلکسی واچ 5 پرو: 500 دلار
  • گلکسی بادز 2 پرو: 230 دلار

اگر مشتاق ویدیوی جعبه گشایی این محصولات هستید، این ویدیوها در زیر قرار داده شده اند. همچنین ویدیوی جعبه گشایی مدل بسپوک ادیشن گلکسی زد فلیپ 4 هم در بین این ویدیوها قرار گرفته است که گوشی مجذوب کننده و جالبی به شمار میرود. به لطف این ویدیوها، رسما متوجه می شوید که درون جعبه هر محصول تازه سامسونگ دقیقا چه محتویاتی قرار گرفته است. ویدیوها به ترتیب مربوط به گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، زد فلیپ 4 بسبوک ادیشن، گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو (با هم) و گلسی بادز 2 پرو هستند.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2285

به "ویدیوی جعبه گشایی گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، بادز 2 پرو و واچ 5 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جعبه گشایی گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، بادز 2 پرو و واچ 5 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید