هزینه های مصلی خمینی شهر تامین شود

به گزارش آسمان تو، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبدیل کابل های مسی تاکنون 21 میلیارد تومان در خمینی شهر هزینه شده و برای بقیه قول مساعدت داده شد.

هزینه های مصلی خمینی شهر تامین شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیدمحمد جواد ابطحی روز گذشته (پنجشنبه) در نشست مجمع کنندگان استان که در خمینی شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص مجموعه گردشگری برج های ولاشان قول مساعد دادند. تاکنون چهار برج توسط شهرداری درچه آزاد شده است و بقیه نیاز به مساعدت دارند.

وی در خصوص روشنایی معابر شهری خمینی شهر، شرح داد: برای تبدیل کابل های مسی تاکنون 21 میلیارد تومان در شهر هزینه شده است که استاندار قول داد 200 کیلومتر مانده را مخصوصا در جوی آباد و وازیچه تامین اعتبار کنند تا از ایمنی برخوردار شود.

کننده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث جاده از سمت لادر به بلوار الغدیر نیز، گفت: در بحث کانال جاده حسن آباد و کانال زهکشی مشکل داشتیم اما قول مساعد داده شد که اگر ایمن سازی شود استان برای آزادسازی و جاده کشی کمک کند.

رئیس مجمع کنندگان استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: مسائل مربوط به بیمه تکمیلی جانبازان و خانواده های شهدا با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان مطرح شد و از کنندگان در این زمینه درخواست کمک شد، همچنین در حوزه اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و جانبازان مسایل بررسی شد.

سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص مسائل خمینی شهر، اظهار کرد: بخشی از مسائل شهرستان خمینی شهر در این جلسه مطرح شد و در خصوص شرکت شهرک ها مصوبات خوبی داشتیم. پنج هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی واقع شده است که باید به شهرداری واگذار شود تا هزینه های مصلی تامین شود.

اختصاص 1000 تن آسفالت برای جوی آباد

فرماندار شهرستان خمینی شهر نیز اظهار کرد: آسفالت جاده دوشاخ به بلوار الغدیر و جاده الغدیر به پل حسین آباد و نهایت به شهرستان فلاورجان و اتوبان ذوب آهن یکی از موارد مطرح شده در جلسه بود که قسمتی از آثار و زیرساخت ها در اقدامی مشترک اجرا شده بود و در این جلسه تاکید بر تسریع این موارد شد.

محمود مسلم زاده در خصوص شهرک حمل و نقل خمینی شهر، گفت: شهرستان خمینی شهر سهم عمده ای در حمل و نقل استان به خود اختصاص داده است. پایانه مسافربری مهربین یکی از پایانه های هدف گذار غرب استان است و امیدواریم با زمینی که به آن اختصاص داده شده با واگذاری سند و انتقال سایر خدمات همچون آب، برق و گاز راه اندازی آن تسریع یابد.

وی در خصوص اقدامات زیربنایی کشاورزی نیز، گفت: توسعه گلخانه های خمینی شهر در طرح آمایش شهرستان واقع شده است و در این خصوص جهاد کشاورزی مساعدت لازم را داشته است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر افزود: برای آسفالت میدان استقلال تا ورودی شهر نیز اعتبارات شهرستان اختصاص یافته است و اداره کل راهداری نیز یک میلیارد و نیم اعتبار برای آسفالت گرم اختصاص یافته تا این بلوار به شهرداری خمینی شهر واگذار شود. برای منطقه جوی آباد نیز 1000 تن آسفالت اختصاص یافته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 528

به "هزینه های مصلی خمینی شهر تامین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های مصلی خمینی شهر تامین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید