هزار بازیکن زیر نظر پورموسوی و همکاران

به گزارش آسمان تو، پس از برگزاری این اردوهای انتخابی، از اردیبهشت ماه استارت اردوهای اصلی خود را خواهیم زد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه های تمرینی و فعالیت های خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی شروع می نمایند.

هزار بازیکن زیر نظر پورموسوی و همکاران

استارت تیم جوانان برای رقابت های قهرمانی آسیا

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم جوانان در مورد برگزاری اردوهای انتخابی گفت: ما در چهار مرحله اردوهای مختلفی را برگزار و مرتباً بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهیم. در گروه اول که بازیکنانی بودند که در تیم نوجوانان بوده و تجربه بازی های بین المللی و اردوهای مختلفی را دارند. گروه دوم توسط استعدادیاب های هر استان انتخاب شده که آنها را مد نظر داشته و گروه سوم مربوط به بازیکنانی هستند که در مسابقات آکادمی ها به رقابت پرداخته و استعدادیابی شدند. گروه چهارم نیز توسط اعضای کادر فنی از رقابت های لیگ برتر و دسته اول جوانان شناسایی شده اند.در واقع حدود 1000 بازیکن را زیر نظر خواهیم داشت و در نهایت اردوهای انتخابی و ارزیابی بازیکنان تا سرانجام فروردین ماه ادامه دارد تا بتوانیم شاکله تیم ملی را شناسایی و تمرینات جدی خود را شروع کنیم.

سرمربی تیم جوانان در سرانجام گفت :مهم ترین مسابقه ای که پیش روی خود داریم رقابت های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر شهریور ماه برگزار می گردد. ما پس از برگزاری این اردوهای انتخابی، از اردیبهشت ماه استارت اردوهای اصلی خود را خواهیم زد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه های تمرینی و فعالیت های آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی شروع می نمایند. در این میان برگزاری بازی های محبت آمیز و حضور در تورنمنت های مختلف نیز مد نظرمان است چرا که بازیکنان احتیاج به مسابقه محبت آمیز دارند تا علاوه بر کسب تجربه و اعتماد به نفس، کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 218

به "هزار بازیکن زیر نظر پورموسوی و همکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار بازیکن زیر نظر پورموسوی و همکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید