هتل 3 ستاره زینگ پاتایا

به گزارش آسمان تو، هتل 3 ستاره زینگ (Hotel Zing)، یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در کشور تایلند و شهر پاتایا است که امکانات و خدمات رفاهی قابل قبولی دارد. در ضمن توجه کنید که انتخاب هتل بر روی کیفیت سفر شما تاثیر گذار است.

هتل 3 ستاره زینگ پاتایا

تپه های پاتایا، معبد بودای بزرگ و اسکله پاتایا از دیگر مکان های دیدنی هستند که در نزدیکی هتل سه ستاره زینگ قرار گرفته‌‎اند. هتل زینگ دارای اتاق توئین 18 متری، اتاق سوپریور 21 متری و اتاق دلوکس 24 متر مربعی است. در واحدهای اقامتی هتل اینترنت وای فای رایگان در دسترس بوده و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و کابلی می‌باشد. 

کافه هتل 3 ستاره زینگ پاتایا از 6:30 صبح تا نیمه شب برای سرو وعده‌های صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. در این کافه انواع مواد غذایی و نوشیدنی از سراسر جهان سرو می‌گردد.

اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و کابلی، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، یخچال، تلفن، گاوصندوق الکترونیکی و پرده خاموشی از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای تجربه اقامتی آسان در تور پاتایا هستند.

 امنیت هتل با دوربین های مدار بسته کنترل می شود و برای مسافران تجاری اتاق میتینگ در نظر گرفته شده است. کارکنان چند زبانه، کامپیوتر، پارکینگ، صندوق امانات و دستگاه فتوکپی از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل زینگ در این شهر هستند.

پذیرش در این اقامتگاه به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مسافران برای تردد بین طبقات می توانند از آسانسور استفاده کنند. در صورت درخواست مسافران اتو و سشوار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و خدمات لاندری و خشکشویی برای رفاه ساکنین هتل ارائه شده است.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 664

به "هتل 3 ستاره زینگ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره زینگ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید