هتل 3 ستاره ناسا وگاس بانکوک

به گزارش آسمان تو، هتل ناسا وگاس (Nasa Vegas Hotel)، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های شهر بانکوک با درجه بندی 3 ستاره است که امکانات خوبی هم دارد. در این مقاله شما را با امکانات این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 3 ستاره ناسا وگاس بانکوک

این هتل که در خیابان Ramkhamhaeng قرار گرفته و تا مرکز خرید سیام پاراگون تنها 11 دقیقه فاصله دارد و وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل ناسا وگاس سبب شده که مهمانان به راحتی به سایر نقاط شهر بانکوک مراجعه کنند.

هتل ناسا وگاس بانکوک 492 اتاق دلوکس، سوپر دلوکس، دلوکس پرمیوم، سوپر دلوکس پرمیوم، اتاق اجرائی دلوکس، اجرائی سوپر دلوکس، سوئیت گرند رویال، سوئیت اجرائی و اتاق سوپریور دارد.

مچنین اتاق ها از نور طبیعی برخوردار هستند و سیستم تهویه در آن ها موجود می باشد. تلویزیون با کانال های کابلی فراهم شده و حمام اختصاصی در دسترس است و در برخی از اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای با پرداخت هزینه فراهم شده است. در تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند.

رستوران ناسا وگاس انواع غذا های چینی، اروپایی و  محلی را فراهم می کند و مهمانان می‌توانند در کنار تماشای آکواریوم زیبای رستوران غذای مورد علاقه خود را سرو نمایند.

این هتل در بانکوک در سال 2000 میلادی کار خود را آغاز کرده و امکاناتی و خدمات رفاهی همچون امکان اجاره خودرو برای گردش در شهر، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سیستم تهویه، اتاق های عاری از سیگار، لاندری، خشکشوئی، اتاق های خانوادگی، خدمات دربان و انبار چمدان دارند.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 665

به "هتل 3 ستاره ناسا وگاس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره ناسا وگاس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید