نقاط قوت خود را در چهل سالگی انقلاب بازگو کنیم

به گزارش آسمان تو، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وظیفه همه ماست که نقاط قوت را در شرایطی که تمام جهان دوست دارند نقاط ضعف ما را مطرح نموده و سیاه نمایی نمایند، برای مردم بیان کنیم.

نقاط قوت خود را در چهل سالگی انقلاب بازگو کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمد وحدتی در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، با تاکید بر این که اگر نخواهیم امروزمان را با چهل سال قبل مقایسه کنیم حداقل باید وضعیت خود را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، گفت: قدرت پوشالی آمریکا حتی نتوانست آتش سوزی کالیفرنیا را مهار کند و این موضوع نشانگر این است که آنان فقط بزرگ نمایی نموده و از نقاط قوت خود می گویند و در مقابل نقاط ضعف ما را بزرگ نمایی می نماید.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان این که باید با سیاه نمایی های دشمنان مقابله کنیم، اضافه نمود: باید عملکرد و دستاوردهای خود را در جامعه بازگو نموده و برجسته کنیم.

وی با بیان این که بیش از 75 درصد فضای مجازی در اختیار آمریکاست که در این بستر نیز علیه ایران اسلامی سیاه نمایی نموده و فقط نقاط ضعف را برجسته می نماید، اضافه نمود: ما در مرحله گذر قرار داریم و باید توجه نموده و در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم.

وی تاکید نمود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران که برای ما و جهان مهم بوده و برهه ای حساس از تاریخ ایران اسلامی است که باید از این فرصت استفاده نموده و دستاوردها را در کنار نقاط ضعف بیان کنیم.

وحدتی با بیان خاطره ای از نشستی در سنگاپور، تاکید نمود: در جهان قدرت و نقاط قدرت ایران اسلامی را درک نموده اند، اما خودمان این نقاط مثبت را بیان و برجسته ننموده و حتی دست بر روی نقطه ضعف ها می گذاریم.

وی با تاکید بر این که علی رغم وضعیت بودجه ای، کارهای خوبی در استان آذربایجان شرقی اجرا شده که به برکات انقلاب اسلامی ایران است، اضافه نمود: کارهای شایسته ای اجرا شده که اجرای 300 پروژه طی یک و نیم سال در بستان آباد توسط دانشگاه علوم پزشکی از جمله آن است.

وی با تاکید بر خدمات انجام گرفته در حوزه های مختلف، گفت: 1500 میلیارد تومان اعتبار در عرض دو نیم سال به راه آهن میانه- بستان آباد- تبریز تخصیص داده شده است؛ این ها نمونه ای از کارهای اجرا شده است و ما باید خدمات و عملکرد و نقاط ضعف خود را در جامعه بیان کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنانش، تاکید نمود: ما می دانیم نقاط ضعفی داریم اما همه کشورها نقطه ضعف هایی دارند؛ ما باید کوشش کنیم مسائل را سرو سامان دهیم تا کشوری در شان جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی در خاتمه تاکید نمود: وجود امام جمعه محبوب و مردمی، استاندار، شورای اداری و مجمع نمایندگان فرصتی است که باید در راستای توسعه استان از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 170

به "نقاط قوت خود را در چهل سالگی انقلاب بازگو کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط قوت خود را در چهل سالگی انقلاب بازگو کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید