مسائل بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: مسائل، موارد، مسائل و کمبودهای روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی بررسی و در حوزه های مختلف پیگیری خواهد شد.

مسائل بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان شامگاه یکشنبه 12 دی 1400 در نشست بررسی و پیگیری مسائل و مسائل روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی، گفت: بحث بهسازی، بازسازی و برطرف نواقص راه های روستایی روستاهای بخش کالپوش بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: دسترسی به اینترنت پر سرعت و آنتن دهی تلفن همراه در مجموعه روستاهای بخش از دیگر مباحث مطرح شده از سوی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش کالپوش در این نشست بود که پیگیری می شود.

حمیدی گفت: استقرار و راه اندازی اورژانس 115 جاده ای راه های مواصلاتی بخش کالپوش در محل مناسب جانمایی و در کارگروه مرتبط مصوب شده است و مسئله ای برای اجرایی شدن ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص برطرف نمودن مشکل آب شُرب نیز جهت احداث مخزن نو اعتبار در نظر گرفته شده و در آینده احداث می شود.

معاون استاندار سمنان شرح داد: بهبود سرانه های درمانی و بهداشتی از جمله راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت نردین و ارتقاء درمانگاه حسین آباد به درمانگاه شبانه روزی با توجه به استقرار جمعیت ساکن در منطقه کالپوش از ضروریات منطقه است که این مهم در قالب مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان در نظر گرفته شده و با تخصیص اعتبار، اجرایی خواهد شد.

وی همچنین اضافه نمود: با توجه به کلنگ زنی ناحیه صنعتی کالپوش، نیاز است تا ترغیب و تشویق سرمایه گذاران از طریق ایجاد جاذبه های مطلوب در دستور کار قرار گیرد تا شاهد استقرار صنایع در این ناحیه صنعتی و ایجاد فرصت های شغلی نو باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در سرانجام گفت: پیگیری و مکاتبات با اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور بهبود سرانه ورزشی در روستاهای بخش کالپوش در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2201

به "مسائل بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید