دریاچه شورابیل با مشاوره کانادایی ها احیا خواهد شد

به گزارش آسمان تو، سخاوت شیدا بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل در تبادل نظر با خبرنگاران توضیح داد: طرح جامع مطالعات کاربری های پیرامون دریاچه شورابیل در سال 86 با صرف 800 میلیون ریال اجرا شده و یک بار نیز موردبازنگری قرار گرفته است.

دریاچه شورابیل با مشاوره کانادایی ها احیا خواهد شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

وی با تأکید به اینکه دریاچه شورابیل یکی از محورهای توسعه گردشگری شهر اردبیل در نظر گرفته شده است، اضافه نمود: به دلیل حساسیت و شرایط ویژه این دریاچه بر اساس تصمیماتی که اتخاذ شده قرار است مطالعات بار دیگر توسط مشاوران کانادایی، گروه سرمایه گذاری و مشاوران داخلی آنالیز گردد.

به گفته معاون مالی و سرمایه گذاری شهردار اردبیل بعد از گذشت یک هفته از جلسه مشترک با این سه گروه توضیح خدمات گروه مشاور تنظیم شده است تا قراردادی تنظیم گردد که گروه مشاور به مدت سه ماه مطالعات قبلی را آنالیز نموده و نظرات خود را بیان کند.

به گفته شیدا بر اساس نظر مشاوران کانادایی در طرح قبلی ایراداتی وجود دارد ازجمله اینکه جانمایی بعضی کاربری ها درست نیست و طرح فلسفه معینی ندارد و معلوم نیست قرار است سرانجام و ابتدای آن کجا باشد.

وی اضافه نمود: نبود فلسفه و داستان معین ایجاد کاربری های مختلف ممکن است در درازمدت همجواری بعضی کاربری ها را با مشکل روبرو سازد و این کاربری ها حتی ناقض یکدیگر باشند.

معاون مالی و سرمایه گذاری شهردار اردبیل متذکر شد: درواقع در این مطالعات احصا فلسفه تعریف کاربری های مختلف و ارائه طرحی برای تعریف کاربری ها مدنظر است.

شیدا بابیان اینکه چند طرح سرمایه گذاری نیز در پیرامون دریاچه در حال آنالیز است، ابراز امیدواری کرد با پاسخ مشاوران طرح بتوان سرمایه گذاران را مشخص تکلیف کرد.

وی متذکر شد: هر سرمایه گذاری به مشاوران ارجاع داده می گردد تا نسبت به طرح وی آنالیز اساسی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 472

به "دریاچه شورابیل با مشاوره کانادایی ها احیا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه شورابیل با مشاوره کانادایی ها احیا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید