مرکل یاری اقتصادی جدید به یونان تا قبل از انتخابات اروپایی را رد کرد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: صدر اعظم آلمان از ترس اینکه حزب ضد یوروی آلمان از یاری های اقتصادی جدید به یونان سود ببرد، هر گونه بسته یاریی جدید به این کشور بحران زده را تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا را رد کرد.

مرکل یاری اقتصادی جدید به یونان تا قبل از انتخابات اروپایی را رد کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه آلمانی تاگس سایتونگ، آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان هر گونه یاری اقتصادی جدید برای یونان تا قبل از انتخابات پارلمانی اروپا را رد کرد.

به این ترتیب یونان نمی تواند قبل از انتخابات پارلمانی اروپا انتظار یاری های اقتصادی جدیدی را از اروپا داشته باشد. شهروندان اتحادیه اروپا در ماه می در حالی در انتخابات شرکت می نمایند که نمی دانند یونان چگونه از زیر بار بدهیهای سنگین خود خارج می گردد.

این مسئله ، امروز دوشنبه در دیدار وزرای اقتصادی منطقه یورو در بروکسل مطرح شد. به این ترتیب نه طرح کاهش بدهی ها برای یونان و نه یک بسته یاریی جدید در دستور کار وزرای اقتصادی منطقه یورو قرار نگرفت.

رئیس گروه یورو در این باره گفت که ما تازه بعد از تعطیلات تابستان به مسئله تزریق مجدد اقتصادی به این کشور بحران زده خواهیم پرداخت.

مرکل نیز هر گونه یاری اقتصادی به یونان قبل از انتخابات پارلمانی اروپا را رد کرد. به نوشته اشپیگل مرکل نگران این موضوع است که حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان، از یاری های اقتصادی جدید به یونان سود ببرد. دفتر صدر اعظم آلمان به دولت یونانخبر داده است که آتن نمی تواند انتظار یاری های جدید را داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 367

به "مرکل یاری اقتصادی جدید به یونان تا قبل از انتخابات اروپایی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل یاری اقتصادی جدید به یونان تا قبل از انتخابات اروپایی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید