مخالف انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی بودیم

به گزارش آسمان تو، نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: گزینه مجمع نمایندگان استان برای ریاست دانشگاه آزاد در استان از افراد بومی، توانمند و هیئت علمی دانشگاه بوده و از ابتدا نسبت به انتصاب جدید اعلام مخالفت کردند.

مخالف انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی بودیم

سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، در مورد انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: گزینه مجمع نمایندگان استان از افراد بومی، توانمند و هیات علمی دانشگاه های استان بوده و از ابتدا نسبت به این انتصاب اعلام مخالفت کردند.

پاکمهر ادامه داد: همیشه اولویت در انتصابات استان نگاه شایسته سالاری است و در شرایط برابر مسئولیتی، قطعا تاکید بر بومی گزینی است.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی تاکید نمود: گزینه لازم برای این مسئولیت از سوی مجمع نمایندگان معرفی گردید، اما بعضی نگاه ها در دانشگاه آزاد راستا دیگری را برای این اقدام پیش برد.

لازم به ذکر است، طی هفته های اخیر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و دانشگاه آزاد استان از افرادی انتخاب شده اند که به گفته مسئولان استان با اقدام مناسب، امکان استفاده از افراد شایسته تر بومی نیز وجود داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1296

به "مخالف انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالف انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید