رشد 40 درصدی زیرساخت های هوشمندسازی مدارس

به گزارش آسمان تو، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: زیرساخت های اینترنتی هوشمندسازی مدارس روستایی در این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید تا به امروز رشدی 40درصدی داشته است.

رشد 40 درصدی زیرساخت های هوشمندسازی مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدعلی مرتضوی چهارشنبه چهارم تیر اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید 250 مدرسه روستا هوشمندسازی شده و براساس احتیاج آموزش و پرورش این فرایند ادامه دارد.

وی گفت: سال جاری نیز اجرای زیرساخت های هوشمندسازی 250 مدرسه به اپراتور ایرانسل و 12 مدرسه هم به همراه اول ابلاغ شده است.

مرتضوی اضافه کرد: زیرساخت های هوشمندسازی مدارسی که اینترنت ای دی اس ال ندارند، دستگاه مودم آنها به وسیله اپراتورهای همراه فراهم می گردد.

وی اعلام کرد: تغییر و ارتقای فناوری های نسل دو تلفن همراه نیز در دستور کار است، سال جاری ارتقای این فناوری در 20 سایت نسل 2ی تلفن همراه در خراسان شمالی نیز به اپراتور همراه اول ابلاغ شده است.

مرتضوی اظهارکرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تا به امروز در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات 107 طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی نیز ایجاد شده است.

44 درصد از جمعیت 863 هزار نفری خراسان شمالی در روستاها زندگی می نمایند.

هم اکنون ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان 98 درصد است.

خراسان شمالی یک میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه دارد که از این رقم 700 هزار نفر مشترک همراه اول و 500 هزار نفر نیز مشترک ایرانسل هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1267

به "رشد 40 درصدی زیرساخت های هوشمندسازی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 40 درصدی زیرساخت های هوشمندسازی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید