مخالفت آلمان با افزوده شدن روسیه به گروه 7

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سال گذشته اعضای هفت کشور بزرگ صنعتی دنیا، در اعتراض به دخالت روسیه در منطقه کریمه اوکراین بدون حضور ولادیمیر پوتین برگزار کردند.

مخالفت آلمان با افزوده شدن روسیه به گروه 7

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

گرگور گیسی رهبر حزب چپ آلمان که از اعضای کمونیست آلمان شرقی سابق تشکیل شده می گوید برای حل بحران های بین المللی به روسیه احتیاج است و گروه هفت کشور صنعتی هرچه سریعتر باید به گروه G-8 یا همان هشت کشور صنعتی تبدیل گردد.

در حالی که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در ماه ژوئن میزبان رهبران آمریکا، فرانسه، کانادا، ایتالیا و ژاپن در کاخ باواریا خواهد بود، فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه این کشور درباره درخواست حزب چپ آلمان به روزنامه دی ولت گفت: منافع ما در بلندمدت منزوی کردن روسیه نیست اما بعد از الحاق غیرقانونی منطقه کریمه، نمی توانیم وانمود کنیم که مساله ای رخ نداده است.

وی با اذعان به این که یاری روسیه برای حل بحران هایی مانند سوریه، یمن و لیبی لازم است تاکرد کرد گروه هفت کشور بزرگ صنعتی تا اطلاع ثانوی به گروه هشت تغییر نخواهد یافت.

اشتاین مایر اضافه کرد: راه برگشت روسیه به جمع کشورهای بزرگ صنعتی به وسیله پاسخ به اتحاد اوکراین و اجرای تعهداتش در قبال موافقت نامه آتش بس در مینسک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 468

به "مخالفت آلمان با افزوده شدن روسیه به گروه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت آلمان با افزوده شدن روسیه به گروه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید