فوت مرد میانسال به علت گازگرفتگی در مشهد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/خراسان رضوی افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد گفت: با کوشش آتش نشانان ایستگاه 42 سازمان آتش نشانی، یک زن جوان از حادثه گازگرفتگی در منطقه پنج تن، نجات یافت.

فوت مرد میانسال به علت گازگرفتگی در مشهد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

آتشپاد سوم احمد حصاریان با اعلام این خبر اظهارکرد: عصر روز گذشته، دوشنبه 25 فروردین ماه 1399 در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر محبوس شدن دو نفر داخل یک انبار نگهداری لوازم اسباب بازی در منطقه پنج تن، ستاد فرماندهی آتش نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 42 را به مکان مورد نظر اعزام کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل ضمن بازکردن درب انبار، مرد میانسالی در آبدارخانه و خانمی جوان را در محوطه داخلی این انبار مشاهده کردند که به دلیل گازگرفتگی با منوکسید کربن بر اثر مسمومیت بر روی زمین افتاده و فاقد علائم حیاتی بودند.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد اعلام نمود: آتش نشانان بلافاصله عملیات احیاء قلبی، ریوی (CPR) را بر روی این افراد انجام دادند. خوشبختانه خانم جوان با کوشش نفس گیر آتش نشانان به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرد و به سرعت توسط تکنسین های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

حصاریان ادامه داد: مرد میانسال در پی گازگرفتگی در محیط آبدارخانه، با وجود کوشش آتش نشانان به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داده بود که فوت این فرد توسط عوامل اورژانس تایید شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی تاکید نمود: در آنالیز های اولیه توسط آتش نشانان گاز گرفتگی این دو نفر، از لوازم گرمایشی موجود در محیط حدوداً 80 متری این انبار مشهود بود. تحقیقات بیشتر در مورد علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه و عوامل انتظامی شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1100

به "فوت مرد میانسال به علت گازگرفتگی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت مرد میانسال به علت گازگرفتگی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید