فرودگاه های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می فرایند

به گزارش آسمان تو، فرودگاه های دبی از سال 20 18 از اپلیکشن تایم اوت DXB استفاده خواهند کرد تا دید مسافران را نسبت به فرودگاه و شهر دبی تغییر دهند.

فرودگاه های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می فرایند

فرودگاه های دبی و گروه رسانه ای ITP تصمیم گرفته اند برای اولین بار در دنیا، برند رسانه ای نوی را به نام تایم اوت DXB راه اندازی نمایند تا به این وسیله با 90 میلیون مسافری در ارتباط باشند که در طول سال از این فرودگاه بین المللی پیشرو در دنیا تردد می نمایند.

مسافرانی که از فوریه سال 2018، از کلیه ترمینال های فرودگاه بین المللی دبی عبور نمایند، فورا به آخرین پیشنهادها غذایی و اوت لت ها و فعالیت های سرگرم نماینده دسترسی خواهند داشت که به وسیله اپلیکیشن نو تایم اوت DXB و مجله ماهانه تایم اوت DXB صورت می گیرد.

مسافران می توانند با استفاده از وای فای رایگان فرودگاه، این برنامه را دانلود نمایند و اطلاعات جامعی در خصوص نوع سفر خود دریافت نمایند. آن ها می توانند از میان گزینه های مسافران ترانزیت، جهانگرد و مقیم انتخاب نمایند. مجله ماهانه انگلیسی زبان تایم اوت DXB نیز در 88 صفحه به صورت رایگان در کل فرودگاه یافت می شود.

برند تایم اوت DXB، فرودگاه بین المللی دبی و شهر دبی را به طور کامل معرفی می نماید و تمام موضوعات شهر از کنسرت های مهم گرفته تا منحصربه فردترین سوئیت در برج العرب و آخرین رستورانی که در دبی افتتاح شده است را پوشش می دهد. فرودگاه را نیز همانند شهری معرفی می نماید که در شهری دیگر قرار گرفته و یک مقصد برای مسافران به شمار میرود.

یوجین بری (Eugene Barry)، معاون اجرایی گروه تجاری فرودگاه دبی اظهار داشت:

قصد داریم تجربه مسافران فرودگاه را متحول کنیم، توسعه تایم اوت DXB گامی دیگر در جهت تغییر دیدگاه مردم نسبت به فرودگاه و شهری است که خانه می نامیم. در سال آینده نیز پیشرفت های هیجان انگیز و افتتاح های نوی خواهیم داشت، تایم اوت DXB به مسافران یاری می نماید تا راستا خود را در همه مواردی که در این برنامه آمده و خواهد آمد، پیدا نمایند.

دلیل معروفیت دنیای این برند رسانه ای به توانایی آن برمی شود که می تواند برترین مقاصد دنیا را تعیین نموده و آن را تبلیغ کند؛ بنابراین اضافه شدن آن به رسانه هایی نظیر نیویورک، لندن و سیدنی به شدت قابل توجه است.

پیشنهادها تخصصی، به این اپلیکیشن و مجله اضافه خواهد شد که به غذاخوری های فرودگاه و گزینه های استراحت، تخفیف های خرید و اطلاعات راجع به آخرین کنسرت موسیقی DXB یا نمایشگاه هنر DXB می پردازد.

از اوت لت هایی که می توانید غذا خریداری کنید و ببرید تا غذاخوری های لاکچری، استخر و اسپا، هتل و شهربازی بچه ها، نمایشگاه های هنری و حتی موسیقی های زنده را می توانید در فرودگاه دبی پیدا کنید که متناسب هر سلیقه ای خواهد بود. عرضه این اپلیکیشن با محتوای غنی که دارد برای تعامل با مخاطبان است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2143

به "فرودگاه های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید