غلظت آلاینده های هوای تهران افزایش می یابد

به گزارش آسمان تو، غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2/5 میکرون در روز جاری (یکشنبه 28 آذر) نسبت به روز گذشته افزایش یافته است و پیش بینی می گردد فرایند افزایشی غلظت ذرات معلق در بعضی ایستگاه ها تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

غلظت آلاینده های هوای تهران افزایش می یابد

پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از وزش باد موثر در بعضی ساعات روز جاری (یکشنبه 28 آذر) به ویژه در بعدازظهر است که با افزایش تدریجی اندازه ناپایداری جوی در روز دوشنبه 29 آذر، وزش باد مناسب با جهت غالب جنوب شرقی و بارش پراکنده در شبانگاه انتظار می رود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوا، کاهش نسبی یافته و در بعضی ساعات دمای زیر صفر درجه سانتیگراد تجربه خواهد شد. بعلاوه نتایج پیش بینی آلودگی هوا نیز بر افزایش نسبی غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2/5 میکرون در روز جاری (یکشنبه) نسبت به روز گذشته دلالت نموده و پیش بینی می گردد فرایند افزایشی غلظت ذرات معلق در بعضی ایستگاه ها تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار در روز سه شنبه 30 آذر، در بعضی ساعات طی بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید و بارش متناوب پیش بینی می گردد.

شاخص کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با شاخص کیفی 47 در شرایط پاک بوده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2133

به "غلظت آلاینده های هوای تهران افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلظت آلاینده های هوای تهران افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید