صورتجلسه توسط 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امضا شد، اعلام کناره گیری به AFC در نامه رسمی در صورت سلب میزبانی

به گزارش آسمان تو، نمایندگان چهار باشگاه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در جلسه ای تصمیم گرفتند نامه ای را به AFC ارسال و انصراف خود را از حضور در این مسابقات اعلام نمایند.

صورتجلسه توسط 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امضا شد، اعلام کناره گیری به AFC در نامه رسمی در صورت سلب میزبانی

با همراهی مجری مستقیم تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تصمیم گیری نموده است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های ایرانی در کشور ثالث صورت بگیرد. تصمیمی که فردا در کمیته اجرایی این کنفدراسیون آنالیز خواهد شد و به احتمال فراوان نهایی می گردد.

پس از اعلام این تصمیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز (شنبه) جلسه ای با حضور نمایندگان چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال برگزار گردید. این جلسه که با فوریت برگزار گردیده بود، صورتجلسه ای را به دنبال داشت که نمایندگان چهار باشگاه نیز به آن تأکید داشتند.

طبق تصمیم اتخاذ شده در این جلسه، قرار است نامه ای به AFC ارسال گردد که در آن اعلام خواهد شد، براساس قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرایط خوب ایران، میزبانی باید در اختیار تیم های ایرانی قرار بگیرد، در غیر این صورت تیم های ایرانی در مسابقات شرکت نمی نمایند.

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد داشته باشد میزبانی را از تیم های ایرانی بگیرد، تصمیم اتخاذ شده از سوی باشگاه ها اجرایی و کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا نهایی گردد، باشگاه ها باید جریمه ای را به AFC پرداخت نمایند. پس از آن هم باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی این کنفدراسیون بمانیم تا درباره چهار باشگاه ایرانی که چنین تصمیمی اتخاذ نموده اند گرفته گردد که احتمالاً محرومیتی را برای این باشگاه ها به دنبال خواهد داشت. با این حال شاید تهدید باشگاه های ایرانی آخرین راهی باشد که کمیته اجرایی AFC تصمیم کمیته مسابقاتش را تأیید نکند تا باشگاه های ایرانی بتوانند همچنان بازی ها را میزبانی نمایند.

لازم به ذکر است مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست، در کمیته اجرایی عضویت دارد و در جلسه فردا حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 780

به "صورتجلسه توسط 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امضا شد، اعلام کناره گیری به AFC در نامه رسمی در صورت سلب میزبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورتجلسه توسط 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امضا شد، اعلام کناره گیری به AFC در نامه رسمی در صورت سلب میزبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید