سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام گردد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/بوشهر مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد احتیاج مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام گردد.

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام گردد

علی مهرپویا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره مخابرات شهرستان ها اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به هم استانی های عزیز، همکارانم در سراسر استان در قالب شیفت های کاری در طی تعطیلات نوروزی، آماده ارائه خدمات ارتباطی هستند.

وی اضافه کرد: کوشش می شود که با استفاده از ظرفیت های موجود ضمن تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح تمامی نقاط استان بوشهر،زمینه استفاده راحت و آسان برای مردم طی ایام تعطیلات سال نو فراهم شود.

این مسئول توضیح داد: تمهیدات اندیشه شده توسط شرکت مخابرات برای پایداری شبکه، همگی مشترکان تلفن های ثابت و سیار در سطح استان بوشهر را شامل می شود.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد احتیاج مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام شود.

مهرپویا گفت: در این راستا، شرکت مخابرات اقدام به ارایه 100 گیگابایت اینترنت رایگان به تمام مشتریان مخابرات در راستای تشویق مردم به حضور کمتر در سطح جامعه نموده است.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر یادآور شد: نگاه کلان در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات توجه جدی به مردم و جلب رضایت آنها است که این شرایط را با تسهیل خدمت رسانی و نظارت بهینه بر نحوه ارایه خدمات به مردم دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از شیوه های کنترلی برای ارائه خدمات بهینه و آسان به مردم استان، دریافت بازخورد خدمات است تا به شکل علمی زمینه بهینه سازی ارائه سرویس ها به مشترکین انجام شود.

به گزارش خبرنگاران، در آیین های جداگانه ای با حضور فرمانداران از خدمات روسای سابق مخابرات شهرستان های تنگستان و دیر قدردانی و مسئولین جدید این ادارات معارفه شدند.

در این آیین ها از خدمات علی آرمین، رئیس سابق اداره مخابرات شهرستان تنگستان و بهمن سیفی رئیس سابق اداره مخابرات شهرستان دیّر که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند تقدیر و به جای آنها به ترتیب مهدی شفیعیان و ابوالحسن مقاتلی به عنوان مسئولین جدید این ادارات معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1032

به "سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید