طراحی سایت: سایت پسماند شهری ایذه جانمایی و طراحی شد

به گزارش آسمان تو، امیری گفت: سایت پسماند ایذه جانمایی و طراحی شد که با آنالیز های اجرا شده زباله های شهری به محلی با استاندارد های نسبی در منطقه مرغا منتقل گشت.

طراحی سایت: سایت پسماند شهری ایذه جانمایی و طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز،احمد امیری رئیس محیط زیست شهرستان ایذه گفت: سایت پسماند شهری ایذه جانمایی و طراحی شد و پس از آنالیز های و پیگیری های اجرا شده زباله های شهری ایذه از محل نامناسب و غیرکارشناسی موسوم به کوره ها جابجا و به محلی با استاندارد های نسبی در منطقه مرغا منتقل گشت.

او در ادامه بیان داشت: در مورد جانمایی این محل در ابتدا به علت مسائل فراوان و معضلات اجتماعی ناشی از دفن غیر اصولی زباله ها در شهر ایذه مجموعه مدیریت شهری هر نقطه و منطقه ای را جهت انجام کار و آنالیز انتخاب می کرد با مقاومت و تقابل مردم محلی روبرو می شد البته گا ها هم نقاط انتخاب شده فاقد فاکتور های و معیار های لازم جهت جانمایی سایت پسماند بودند.

امیری اضافه کرد: با توجه به معضلات موجود مجموعه مدیریت شهری ایذه پس از کار کارشناسی 13 نقطه از محل های مختلف شهرستان را برای انجام کار انتخاب و پس از مطالعه و آنالیز از بین 13 نقطه سه محل با اولویت های بهتر و بیشتر برا اساس مدل های ارزیابی انتخاب گشت.

رئیس محیط زیست ایذه توضیح داد: بعد از آنالیز ارزیابی بیشتر به یک نقطه رسیدیم که منطقه بیشه شیرین مرغا بر اساس انطباق با فاکتور های 34 گانه ملی برای مکان های دفن زباله شهری انتخاب گشت و از سوی شهرداری ایذه و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور مطالعات ارزیابی و طراحی سایت انجام و سپس کار اجرایی با یاری مجموعه شهرداری ایذه انجام گشت.

این مقام مسئول ادامه داد: سلول دفن پسماند های عادی مطابق استاندارد های زیست محیطی و وزارت بهداشت طراحی گشت و سپس زباله های شهری با توجه به دفن غیر بهداشتی و غیر استاندارد در مجاورت شهر، به این محل منتقل گشتند و حدود سه ماه است که مدیریت مناسب تری در زمینه پسماند در شهر ایذه در حال اجرا است و رضایت نسبی و عمومی نیز در این زمینه حاصل شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2067

به "طراحی سایت: سایت پسماند شهری ایذه جانمایی و طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت پسماند شهری ایذه جانمایی و طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید