سازندگان کال آو دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی آنلاین دیگر خواهند ساخت

به گزارش آسمان تو، سازندگان بازی کال آو دیوتی موبایل یعنی استودیوی TiMi Studio Group که زیرمجموعه ای از شرکت تنسنت به حساب می آیند، به تازگی شعبه جدیدی را تأسیس نموده اند که قرار است یک بازی تیراندازی عظیم تراز اول (AAA) سرویس محور برای چندین پلتفرم مختلف خلق کند.

سازندگان کال آو دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی آنلاین دیگر خواهند ساخت

این زیرمجموعه نو TiMi Seattle نام دارد که همان گونه که از نامش معین است، در واقع شعبه نوی از این استودیو در شهر سیاتل است و در استان واشنگتن واقع شده است. این استودیو در حال حاضر 25 کارمند را استخدام نموده اما همچنان درب های آن به صورت فیزیکی بازگشایی نشده است. در این شعبه که قرار است در ادامه سال 2021 بازگشایی گردد، یک محل برای تست و آزمایش بازی در نظر گرفته شده که به تیم سازنده این فرصت را می دهد تا آن ها بتوانند به طور مداوم از بازخورد بازیکنان برای بهبود خدمات خود در بازی هایشان استفاده نمایند.

این استودیو به وسیله طراح ارشد بازی هیلو 4 یعنی اسکات وارنر (Scott Warner) و رزی زاگورچوا (Rosi Zagorcheva) راهنمایی می گردد. اسکات وارنر در ماه مه سال 2020 میلادی به اسم طراح و کارگردان به TiMi پیوسته بود. از سوی دیگر، رزی زاگورچوا یکی از افراد باسابقه شرکت الکترونیک آرتس و تیم توسعه دهنده بازی بتلفیلد بوده است که از فعالیت های قبلی او می توان به مدیریت توسعه و عملیات شعبه لس آنجلس استودیو دایس (DICE) اشاره نمود.

وینست گائو (Vincent Gao)، مدیر بین المللی TiMi international درباره این شعبه نو می گوید: ما می خواهیم از انتظارات امروز بازیکنان برای بازی های AAA فراتر رویم و این تیم نو منابع و استعداد لازم برای انجام چنین هدفی را خواهد داشت. به وسیله همکاری و دسترسی به منابع دنیایTiMi این تیم نو که در سیاتل واقع شده است، می تواند بازی های کنسولی با بودجه بالا و عظیمی خلق کند که پذیرای مخاطبان دنیای و چند پلتفرم مختلف باشد.

بعلاوه اسکات وارنر درباره این استودیو بیان نموده است: فرصت آزادی در خلاقیت و ساخت بازی های نو با پشتیبانی و حمایت استودیوهای عظیمی مثل TiMi یک اتفاق معمولی و ساده نیست. معمولا، برترین استعدادها با پیشنهاد مبنی بر ساخت دنباله ای برای یک اثر یا انجام ریسکی شخصی برای ساخت اثری در مقیاس کوچک تر روبرو می شوند.

استودیو TiMi در حال حاضر برای کارهای هنری، طراحی، مهندسی و فراوری در سراسر سیاتل و لس آنجلس استخدام می نماید. افرادی که به وسیله این استخدام ها به استودیو اضافه شوند، روی بازی نو این شعبه تازه تأسیس شده کار خواهند کرد.

همان طور که گفته شد، استودیو TiMi زیرمجموعه ای از شرکت عظیم تنسنت (Tencent) است. TiMi پیروز شد تا در سال 2020 میلادی بیش از 10 میلیارد دلار عایدی کسب کند که طبق ادعای رویترز این اتفاق آن ها را عظیم ترین سازندگان بازی دنیا نموده است.

شرکت TiMi در سال 2008 میلادی تأسیس شد و بیش از همه به خاطر بازی کال آو دیوتی موبایل در غرب شناخته می گردد. کال آو دیوتی موبایل از همان اوایل آغاز به کارش در ماه نوامبر سال 2019 توانست پیروزیت فراوانی کسب کند و طبق آمار رسمی اعلام شده تا به اکنون بیش از 500 میلیون دانلود داشته است. آن ها بعلاوه سازندگان بازی Honor of Kings برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و آی اواس هستند. این اثر که از بازی معروف و پرطرفدار لیگ آو لجندز الهام گرفته است، توانسته به صورت مداوم در میان لیست پرعایدیترین بازی های موبایلی سراسر دنیا قرار گیرد.

علاوه بر این، آن ها در حال حاضر روی ساخت بازی Pokémon Unite هم فعالیت می نمایند که قرار است در ماه ژوئیه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر گردد. در گذشته هم اعلام شده بود که TiMi قصد ساخت یک بازی AAA دنیا آزاد را دارد که از موتور بازی سازی آنریل انجین 5 استفاده خواهد نمود. قرار است آن اثر با مقیاس های متفاوت برای موبایل، کامپیوتر و کنسول های بازی عرضه گردد.

اکنون هم شعبه نو این استودیو عظیم که از برخی از افراد باسابقه صنعت استفاده نموده، قرار است یک بازی عظیم سرویس محور را با بودجه ای بالا خلق کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1880

به "سازندگان کال آو دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی آنلاین دیگر خواهند ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان کال آو دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی آنلاین دیگر خواهند ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید