زرینچه: به تیم امید امیدوارم البته اگر همه یاری نمایند، الان بهترین فرصت است که به المپیک صعود کنیم

به گزارش آسمان تو، جواد زرینچه، پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد تیم امید شرایط راهیابی به المپیک 2020 توکیو را دارد و می تواند با کوشش و زحمت به این مهم دست یابد.

زرینچه: به تیم امید امیدوارم البته اگر همه یاری نمایند، الان بهترین فرصت است که به المپیک صعود کنیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد زرینچه در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان گفت: علی آقا (پروین) تمام حرف ها را گفت. تنها چیزی که باید بگویم این است که از این تیم حمایت کنیم. از رسانه ها و باشگاه ها سپاسگزارم. اگر همه یاری نمایند من به این تیم امیدوارم. بازیکنان خوبی در تیم امید حضور دارند و اگر باشگاه ها بازیکنان را در اختیار تیم امید بگذارند خیلی امید هست که این تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور پیشکسوتان در کنار بازیکنان تیم امید تأثیرگذار است، خاطر نشان کرد: ما این زمان را نباید از دست بدهیم، چون هیچ وقت برنمی گردد. در این فرصتی که در اختیار ماست می توانیم با کوشش و زحمت به المپیک صعود کنیم. ما هم تنها می توانیم تجربه مان را به بازیکنان بگوییم. ما خیلی دوست داریم که به سن این بازیکنان برگردیم، ولی نمی گردد. الان بهترین فرصت است که به المپیک صعود کنیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر استراماچونی برگردد او هم به تیم استقلال برمی گردد، توضیح داد: خیلی سپاسگزارم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 768

به "زرینچه: به تیم امید امیدوارم البته اگر همه یاری نمایند، الان بهترین فرصت است که به المپیک صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: به تیم امید امیدوارم البته اگر همه یاری نمایند، الان بهترین فرصت است که به المپیک صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید