رونمایی از زمان اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی

به گزارش آسمان تو، به گزارش بی ساکر، لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا، پس از انتها قراردادش با پاری سن ژرمن به اینترمیامی در آمریکا پیوست. باشگاه آمریکایی در بیانیه ای مطبوعاتی جزئیات رونمایی از این فوق ستاره دنیای فوتبال را بیان کرد.

رونمایی از زمان اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی

بر این اساس قرار است مسی به زودی راهی آمریکا گردد و یکشنبه 25 تیر مراسم رونمایی از این بازیکن همراه برنامه های تفریحی دیگر در استادیوم اصلی اینترمیامی با حضور تماشاگران برگزار گردد.

این مراسم قرار است در استادیوم DRV PNK در فورت لادردیل در شمال میامی برگزار گردد. دیوید بکام، هافبک سابق انگلیس و منچستریونایتد و یکی از مالکان باشگاه نیز احتمالا در این مراسم حضور خواهد داشت.

طرفداران اینترمیامی استقبال پرشوری از این رویداد کردند و تمامی بلیت های این مراسم به فروخته شده است تا همه چیز برای یک مراسم رونمایی فوق العاده در میامی آماده باشد.

مسی که با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، قرار است در میامی با سرخیو بوسکتس، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا و هم تیمی سابقش در بارسلونا همراه گردد و این زوج با هم معرفی شوند. این باشگاه اخیرا خراردو تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا و آرژانتین را نیز به عنوان سرمربی نو منصوب نموده است.

اولین بازی مسی

انتظار می رود مسی اولین بازی با تیم نوش را آدینه 30 تیر برابر باشگاه مکزیکی کروزآزول انجام دهد. این مسابقه از سری رقابت های Leagues Cup برگزار می گردد. Leagues Cup رقابتی بین باشگاه های برتر لیگ های سطح اول آمریکا و مکزیک است.

خورخه ماس، مالک اینترمیامی، گفته است که این باشگاه می تواند در پنجره جابجایی سه تا پنج خرید دیگر نیز انجام دهد.

اینترمیامی در انتهای جدول کنفرانس شرق MLS قرار گرفته است و در بین 29 تیم فعلا رتبه 28 را دارد. مارتینو پس از انتصاب به عنوان سرمربی نو اینترمیامی گفت که با مسی و بوسکتس صحبت نموده و قرار است همراه این دو ستاره، شرایط اینترمیامی را در جدول بهبود ببخشند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2434

به "رونمایی از زمان اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از زمان اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید