روشن: پرسپولیسی ها می بردند باز هم این حرف ها را می زدند؟، حرکات گل محمدی باورم نمی شد

به گزارش آسمان تو، پیشکسوت استقلال با اشاره به اعتراض اعضای تیم پرسپولیس به اتفاقات اتفاق افتاده در دربی 98 گفت: اگر پرسپولیس به فزونی می رسید باز هم این حرف ها زده می شد؟

روشن: پرسپولیسی ها می بردند باز هم این حرف ها را می زدند؟، حرکات گل محمدی باورم نمی شد

حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی 98، عنوان نمود: توقع بیشتری از بازیکنان استقلال، مخصوصاً جوان تر ها داشتم. شاید جو دربی آنها را گرفته بود و نتوانستند پتانسیل شان را کامل نشان دهند. حسین زاده و دیگر جوان های تیم در حد خودشان نبودند. پیش از تعویض ها در زمین اصلاً فوروارد نداشتیم ولی بعد از تعویض ها شرایط تیم خوب شد. حضور صالح حردانی خیلی خوب بود و به تیم یاری کرد و روی حرکت او به گل رسیدیم.

وی گفت: در نیمه دوم تعیین بود که بازی مساوی می گردد. پرسپولیس در نیمه دوم عقب نشست و همین موضوع به استقلال یاری کرد تا به چیزی که می خواهد برسد. شکست در دربی می توانست ضربه بزرگی برای استقلال باشد ولی خداراشکر نتیجه لازم گرفته شد. به طور کلی بازی تعادل داشت و برترین نفر در بازی داور بود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تساوی صددرصد به نفع استقلال شد، توضیح داد: فکر می کنم نتیجه عادلانه ای رقم خورد ولی اینکه استقلال به پرسپولیس امتیاز بیشتری نداد خیلی مهم بود. با حفظ فاصله در صدر جدول خیال استقلال برای ادامه مسابقات راحت تر خواهد بود. با نتیجه ای که در دربی رقم خورد، تقریباً قهرمانی استقلال مسجل شد. استقلال بازی های سخت دیگری مثل ملاقات با سپاهان و فولاد را در پیش دارد ولی تصور می کنم می توانیم از پس این بازی ها نیز برآییم.

روشن درباره حواشی بازی و درگیری گل محمدی با داور عنوان نمود: یحیی همواره به آرامش معروف بوده است و در زمان فوتبال بازی کردنش نیز همینطور آرام بود. باور نمی کردم که او این حرکات را انجام دهد. گل محمدی به عدم تعویض اعتراض داشت ولی این به داور چهارم ربط دارد و نه داور وسط. وقتی تابلو بالا می رود، باید تعویض انجام گردد و این طبیعتاً به داور وسط مربوط نبود.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که حق تیم شان خورده می گردد و نتایج و اتفاقات از بیرون رخ می دهد، گفت: اگر اینطور باشد که 5 سال است آنها قهرمان شده اند و باید به قهرمانی آنها نیز شک کرد. برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، چون می دانم اگر این دو تیم قوی باشند برای فوتبال ایران یاری بزرگی هستند. این همه گفته شد وزیر در قهرمانی های پرسپولیس نقش داشته ولی او چه کاره بود؟ مگر وزیر گفت توپ را گل کنید؟ اگر پرسپولیس در این بازی برنده می شد باز هم این حرف ها به میان می آمد؟ مطرح کردن این حرف ها و حاشیه ها درست نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2209

به "روشن: پرسپولیسی ها می بردند باز هم این حرف ها را می زدند؟، حرکات گل محمدی باورم نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن: پرسپولیسی ها می بردند باز هم این حرف ها را می زدند؟، حرکات گل محمدی باورم نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید