روبات چمن زن هوشمند به بازار رسید

به گزارش آسمان تو، روبات چمن زن Landroid M با کسب دستورات لازم از تلفن همراه کاربر، به طور اتوماتیک و بدون نظارت نیروی انسانی، چمن یک هکتار از زمین را در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه می نماید.

روبات چمن زن هوشمند به بازار رسید

این روبات چمن زن به وسیله تلفن همراه کاربران با سیستم عامل (Android و iOS) فعال شده و پس از برنامه ریزی و ارائه معینات دقیق منطقه از سوی کاربر، کار کوتاه و مرتب کردن چمن ها را شروع می نماید. این سیستم کوتاه ترین جهت تا رسیدن به مکان موردنظر را تشخیص داده و به یاری فناوری تشخیص موانع هرگونه جهت ناهموار را تشخیص داده و از آن عبور می نماید.

این سیستم به یاری هوش مصنوعی کناره ها و لبه های حیاط و باغ را تشخیص داده و با تغییر تیغ چمن زنی، برش چمن ها در این منطقه را به حداقل می رساند. این سیستم در هر مرحله از کار به یاری یک نرم افزار به روزرسانی شده و محدوده معین جدیدی را برای شروع کار در حافظه خود ثبت می نماید.

نرم افزار این سیستم به وسیله اینترنت قابل دسترسی بوده و پس از دانلود در یک فلش مموری ذخیره شده و به تبلت و یا رایانه کاربر منتقل می گردد. این ماشین چمن زنی در حین کار تنها 65 دسی بل صدا فراوری نموده و به هیچ وجه مزاحم آرامش و خواب کاربران و همسایگان مجاور نمی گردد.

-

این روبات ضد آب در صورت برخورد با آب نیز بدون هیچ گونه مسئله ای به کار خود ادامه می دهد. طراحان این روبات در کمپانی Worx اعلام کردند علی رغم ضد آب بودن این سیستم بهتر است کار چمن زنی را تنها در فصول بهار و تابستان به این روبات بسپارید.

روبات چمن زن Landroid M در حال حاضر با قیمتی برابر 1000 دلار آمریکا در سایت آمازون و Worx به فروش رسیده و با ضمانت نامه ای سه ساله تحویل کاربران می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 257

به "روبات چمن زن هوشمند به بازار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات چمن زن هوشمند به بازار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید