برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری

به گزارش آسمان تو، تهران (پانا) - سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت بنابر پیشنهاد و پیگیری های مستمر مرکز اصناف و بازرگانان و معاونت بازرگانی داخلی، موضوع تعلیق 321 واحد صنفی تولیدی رفع شد.

برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری

کامبیز معتمد وزیری اضافه نمود: براساس سیاست های حمایتی از بخش فراوری کشور مرکز اصناف و بازرگانان با تمرکز بیشتر در حوزه فعالیت واحدهای صنفی فراوریی درصدد برطرف موانع و مسائل داخلی است.

وی ضمن یادآوری برطرف تعلیق 321 واحد صنفی فراوریی حوزه پتروشیمی کشور، توضیح داد: واحدهای مرتبط تکلیف دارند در مدت یک ماه نسبت به ثبت درخواست مجدد و آمار دقیق فراوری و فروش در سامانه بهین یاب اقدام نمایند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشورگفت: کارگروه های استانی وظیفه دارند به قید اولویت نسبت به آنالیز مجدد، ظرفیت سنجی و ارسال اطلاعات در مهلت معین شده بوسیله سامانه بهین یاب اقدام نمایند.

وی با اشاره به حضور و نقش مهم مرکز اصناف و بازرگانان در کمیته یاد شده در چارچوب صیانت از فراوری در جامعه صنفی کشور، ابراز امیدواری کرد: براساس پیگیری مرکز اصناف، تامین سایر مواد اولیه از محل فراوری داخل یا واردات محقق گردد .

وزیری خاطر نشان کرد: در این راستا تعاملات معاونت های بازرگانی داخلی، امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صنعت به عنوان سه رأس اصلی در تصمیم سازی و تصمیم گیری در این ارتباط بسیار مهم و اثرگذار بوده و امید است که در سایه هماهنگی های اجرا شده و با تکیه بر توان بخش خصوصی بتوان در جهت تحقق جهش فراوری در کشور گام برداشت.

سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان اظهار داشت: 14 هزار و 280 گشت مشترک بازرسی با سازمان تعزیرات حکومتی در آبان ماه سال جاری اجرا شده که از این تعداد 6 هزار و 472 پرونده تخلف به ارزش حدود 95 میلیارد و 500 میلیون تومان تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1537

به "برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید