راه های شهر مهران به ایلام یکطرفه شد

به گزارش آسمان تو، معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: از ساعت 16 امروز راه های شهر مهران تا ایلام یکطرفه شده اند تا زائران بتوانند به راحتی به کشور برگردند.

راه های شهر مهران به ایلام یکطرفه شد

به گزارش ، حسین ساجدی نیا معاون عملیات نیروی انتظامی درباره وضعیت مرز های چهارگانه ایران گفت: از سه روز قبل موج برگشت زائران از کشور عراق به ایران به اوج خود رسیده است و تاکنون بیش از 270 هزار نفر وارد کشور شدند که پیش بینی می شود این میزان تا انتها امشب به مرز 300 هزار نفر برسید. در کل بیش از 3 میلیون و 50 هزار نفر از کشور به عراق سفر کردند و تا این لحظه بیش از 2 میلیون و 124 هزار نفر وارد ایران شدند و پیش بینی می شود این میزان تا انتها امشب از مرز 2 میلیون 300 هزار نفر بگذرد.

او افزود: خوشبختانه محور های مواصلاتی مشکل خاصی ندارد؛ البته مقداری از نظر ترافیکی پر حجم هستند، اما تاکنون مسئله ای پیش نیامده است. از ساعت 16 امروز راه های شهر مهران تا ایلام یکطرفه شده اند تا زائران بتوانند به راحتی به کشور برگردند.

ساجدی نیا شرح داد: استان های دیگر مانند کرمانشاه، لرستان و تعدادی از شهر های دیگر با ترافیک روان روبرو هستند؛ اما همکاران ما از طریق مانیتور ها و دوربین ها تمامی جاده ها را رصد می کنند. طبق آمار داشبورد های سرعت سنجی، اکنون حدود 76 کیلومتر خودرو در مرز ها تردد می کنند. همچنین خوشبختانه در انتهاه ها مشکل حمل ونقل عمومی و اتوبوس نداریم؛ به طور میانگین حدود 500 اتوبوس در انتهاه های مرزی چهارگانه حضور دارند، امروز هم بیش از 2 هزار و 700 اتوبوس تردد داشتند و از مرز خارج شدند.

معاون عملیات نیروی انتظامی تاکید کرد: زائران با ورود به مرز های کشورمان، حتماً استراحت و بعد رانندگی کنند. امروز تصادفات نسبت به روز های قبل کمتر بود، اما رانندگان توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 621

به "راه های شهر مهران به ایلام یکطرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های شهر مهران به ایلام یکطرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید